Je glimlach van vandaag

Marc van ranst , en alle andere "gezondheidsprofeten", die volledig losgaan in alle kranten over de gezondheidsminister aanstelling van anti-vaxxer Kennedy :D
Toch fijn hoe machteloos die nu staan, terwijl ze in Covid tijd nog de grote klepel sloegen :) :)
Ja inderdaad! En dan zitten ze nog op de VRT van dat fake-nieuws te verspreiden dat er in de laatste 3-jaar nog nooit zo weinig RSV-baby's op intensieve hebben gelegen sinds de terugbetaling. 🖕Fuck big phama and chemtrails 🖕 :support:long live Bigfoot!

Ja idd he, hoe veel macht had Van Ranst wel niet tijdens Covid in AMERIKA! :S :S
daar gaat het mij nu eens echt niet om. En das trouwens het punt dat ik net maak. (maar jij niet schijnt te snappen) :
namelijk: Dat Van Ranst en consoorten hier de grote man hebben gespeeld in die covid tijd,
maar dat ze nu machteloos staan, tegenover de grootste wereldmacht, die een anti vaxxer aanstelt als volksgezondheids minister.
nu duidelijk hopelijk? :)

De man die mij daarnet in gang heeft gestoempt!

Dacht nog eens een toertje te doen met de moto na een maand niet gereden te hebben. Ik merkte dat hij moeilijk startte thuis, dus besloten om eerst 30 km te rijden.
Zo gezegd zo gedaan, en na 30 km kom ik aan de manuele carwash om hem deftig te kuisen voor de winter. Natuurlijk wilt hij na de carwash niet meer starten.

Zelf proberen in gang te duwen maar dat mislukte dus maar naar de moeder gebeld om mij te komen halen. Ging een hele avond duren om me eerst op te laten halen, dan terugrijden met gerief om batterij eruit te halen, terug naar huis om op te laden, terug naar de carwash om hem op te halen.

Komt vettige swa, eigenaar van de carwash die ik nog nooit heb gezien zeggen 'zet u op uwe moto en ik zal wel duwen´. En whoppa, 100 meter verder stond hem terug in gang. :love:

Dus, ipv een hele avond verspild aan op en af te rijden en frustraties ben ik zelf naar huis kunnen rijden, heb ik iets bijgeleerd en is m´n vertrouwen in de mensheid terug :love:

Marc van ranst , en alle andere "gezondheidsprofeten", die volledig losgaan in alle kranten over de gezondheidsminister aanstelling van anti-vaxxer Kennedy :D
Toch fijn hoe machteloos die nu staan, terwijl ze in Covid tijd nog de grote klepel sloegen :) :)
yup, de gezondheid van 380 miljoen mensen is een machts-issue.

Vrouw en jongste doen middagdutje. Oudste kijkt even tv. Ik zit alleen aan tafel met een tas koffie, koffiekoek, een croissant en de weekendkrant. Meer moet dat echt niet zijn. :love:

De enige echte Sint is al op 11 november langsgeweest, dus het mag gerust.
In wat voor heidense regio woont gij dat Sinterklaas op 11 november komt?

*edit

IMG-7944.jpg

Okay, nvm :unsure:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan