Je glimlach van vandaag

Studio Brussel die Flip Kowlier met “De grootste lul van ‘t stad” speelt vlak na het nieuws dat Trump officieel opnieuw president wordt. Toeval of niet, ik vond het grappig.

Stevige herfstwandeling in Averbode gedaan en nu een degustatiepalletje met lekkere Averbodebieren in Het Moment met een goed boek erbij.

Het leven kan mooi zijn.

Dinsdag geclaxonneerd op iemand die uit een parking reed zonder zien en zonder dat claxonwerk tegen mij had gezeten. Zag dan dat het een ex-collega was in die auto. Die stuurt nu een bericht om volgende week mij te trakteren op cafe. :LOL:

Tijdens men reis in Zuid korea en Japan werd ik er meermaals op gewezen dat ik er minstens 10 jaar jonger uitzie dan men ware leeftijd :unsure: Tijdens mens eerste werkdag gisteren wist een nieuwe jonge deerne er me ook te vertellen dat ze verschoot van men leeftijd.. Max 30 zei ze..
Soit be the judge.
download.jpg

Tijdens men reis in Zuid korea en Japan werd ik er meermaals op gewezen dat ik er minstens 10 jaar jonger uitzie dan men ware leeftijd :unsure: Tijdens mens eerste werkdag gisteren wist een nieuwe jonge deerne er me ook te vertellen dat ze verschoot van men leeftijd.. Max 30 zei ze..
Soit be the judge.
download.jpg

Max 30 cm bedoelde ze?

Terug
Bovenaan