Je glimlach van vandaag

Na een maand of 4 lijkt dat ik eindelijk van m'n achillespees ontsteking af ben. Gisteren voor de eerste keer voluit 5km gelopen en vandaag niets last.
Subiet hopelijk de laatste kine sessie.
Zeker omdat ik gelijktijdig ook nog eens sukkelde met mijn schouder en onderarm. Blij dat ik eindelijk terug helemaal in orde ben.
🙏

Laatst bewerkt:
Verleden week auto laten wassen omdat hij vol mos stond: De boodschap luidde: Auto vuil, groen, zeker 1 jaar niet gewassen - met een overduidelijk Indisch accent.

Kon me niet inhouden en in een lach uitgebarsten, heb die mens wel wat drinkgeld gegeven want hij was echt wel vuil.

Hollandse huisgemaakte bitterballen in Vlissingen, 12 stuks voor €8 :love:
IMG_2068.jpeg

Na een maand of 4 lijkt dat ik eindelijk van m'n achillespees ontsteking af ben. Gisteren voor de eerste keer voluit 5km gelopen en vandaag niets last.
Subiet hopelijk de laatste kine sessie.
Zeker omdat ik gelijktijdig ook nog eens sukkelde met mijn schouder en onderarm. Blij dat ik eindelijk terug helemaal in orde ben.
🙏
Bijna 40 he.

Straks is het toch weer iets anders.

Ben last minute meegedaan naar een pretpark in Duitsland, Europa Park. Dit moet het beste zijn wat er alleszins in Europa is: geweldige attracties, betaalbaar en goed eten en mooie aankleding. Helft van Disneyland qua prijs, al is dat natuurlijk pure marketing.

Glimlach en ergernis tegelijk.

Ik was al 4 maanden een karwei aan het uitstellen, omdat ik dacht dat het lang ging duren en met 2 moest gebeuren.

Omdat ik het beu was vandaag toch even zelf geprobeerd. Alleen kunnen klaren op nog geen 10 minuten. 🤦🏻‍♂️

Immens drukke periode dat eindelijk begint te minderen.
Mijn weekends/avonden waren de voorbije 2 maanden volledig volgepland en zijn dat nu niet volledig meer.

Alles staat deftig op rails en dendert voort: zelf begonnen in een nieuwe job en dit is/was mijn inwerkjaar, partner die volop aan het solliciteren is voor een betere job, grote verbouwingen aan ons huis en huurhuis, rechtszaak/schadeclaim/medisch luik na zwaar verkeersongeval jaren terug van een dicht familielid.

Nog ff volhouden en het volgend deel van de verbouwingen zijn afgerond, kan mijn partner hopelijk op een beter werk beginnen en kan de miserie na dat verkeersongeval deels achter ons gelaten worden. :woohoo:

Glimlach en ergernis tegelijk.

Ik was al 4 maanden een karwei aan het uitstellen, omdat ik dacht dat het lang ging duren en met 2 moest gebeuren.

Omdat ik het beu was vandaag toch even zelf geprobeerd. Alleen kunnen klaren op nog geen 10 minuten. 🤦🏻‍♂️
Ik heb hetzelfde met mijn robotmaaier. Gelezen dat je best een dag uittrekt. Ik begon er dan aan... ik had op 1 of 2 uur klaar kunnen zijn. Ware het niet dat het zo lang uitgesteld was dat mijn gras te lang was ondertussen. En nog steeds. Dat ding ligt al 2 maanden in zijn doos te wachten.

Terug
Bovenaan