Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bijna 40 he.Na een maand of 4 lijkt dat ik eindelijk van m'n achillespees ontsteking af ben. Gisteren voor de eerste keer voluit 5km gelopen en vandaag niets last.
Subiet hopelijk de laatste kine sessie.
Zeker omdat ik gelijktijdig ook nog eens sukkelde met mijn schouder en onderarm. Blij dat ik eindelijk terug helemaal in orde ben.
![]()
Biden bepotelt héél graag kinderen (iedereen eigenlijk). Er bestaat uren beeldmateriaal van.Griezelige bedoening: president Biden bijt baby’s tijdens halloweenviering Witte Huis
Hoe doet die man het toch

Waarvan het merendeel beelden uit hun context of AI-brol zeker…Biden bepotelt héél graag kinderen (iedereen eigenlijk). Er bestaat uren beeldmateriaal van.![]()

Ik heb hetzelfde met mijn robotmaaier. Gelezen dat je best een dag uittrekt. Ik begon er dan aan... ik had op 1 of 2 uur klaar kunnen zijn. Ware het niet dat het zo lang uitgesteld was dat mijn gras te lang was ondertussen. En nog steeds. Dat ding ligt al 2 maanden in zijn doos te wachten.Glimlach en ergernis tegelijk.
Ik was al 4 maanden een karwei aan het uitstellen, omdat ik dacht dat het lang ging duren en met 2 moest gebeuren.
Omdat ik het beu was vandaag toch even zelf geprobeerd. Alleen kunnen klaren op nog geen 10 minuten.![]()