Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan ben ik oud geboren, taart voor bij de koffie is altijd topDie van ons kwam hier toe met een stukske taart voor bij de koffie. Shit, ik word oud. Maar wel lekker!
.
.Ah de simpele dingen des levens, heerlijk toch! Ik doe dat op zondag ook soms, om een eclair rijden en koffietje drinken met de madamDie van ons kwam hier toe met een stukske taart voor bij de koffie. Shit, ik word oud. Maar wel lekker!

Tell me more, please...Nog eens naar de Königstiger in La Gleize geweest. Wat een glorieus beest.
Die staat te pronken aan de kerk van het dorpje La Gleize (niet ver van Coo). Maakte deel uit van de gepanzerde stootgroep van Joachim Peipper en werd daar achtergelaten. Je ziet nog altijd de afgeketste granaatinslagen.Tell me more, please...
Eens opgezocht, die blutsen in de voorkant van de inslagen zijn wel zot. Zo dik staal gedeeltelijk open geplooid. Daar moet nogal energie achter zitten.Die staat te pronken aan de kerk van het dorpje La Gleize (niet ver van Coo). Maakte deel uit van de gepanzerde stootgroep van Joachim Peipper en werd daar achtergelaten. Je ziet nog altijd de afgeketste granaatinslagen.
Indrukwekkend om te zien.
De Tiger II had 150 mm staal in een hoek van 40° aan de voorkant, dus het was quasi onmogelijk om die aan de voorkant uit te schakelen. Men probeerde hem dan ook te flankeren waar die zwakker was, maar vaak werden ze uitschakeld via jachtbommenwerpers, artillerie of gewoon mechanisch falen omdat die dingen niet bepaald erg betrouwbaar waren.Eens opgezocht, die blutsen in de voorkant van de inslagen zijn wel zot. Zo dik staal gedeeltelijk open geplooid. Daar moet nogal energie achter zitten.