Je glimlach van vandaag

Bewust nog niet geluisterd naar Linkin Park met hun nieuwe zangeres omdat ik dacht dat het nooit zo goed ging zijn. Maar nu was het net op StuBru en daamn :love::love::love:🤘🤘🤘

Trots op de dochter.

Weer voor de zoveelste keer ergens testen moeten gaan doen, deze keer om haar hoorapparaatjes bij te stellen.
Eens een andere manier om te testen, 'nieuw speelgoed', vindt ze leuk en ze doet heel flink haar best => Apparaatjes (eindelijk) op punt.
En de audiologen die de testen afnemen, waren onder de indruk hoe goed ze heeft meegewerkt voor een 3-jarige. 💪

Opluchting alom ook, ze deed het al goed met haar apparaatjes en nu gaat het nog beter gaan.
Nu weten we zeker dat ze goed hoort, dus ook wanneer ze ons negeert. 🙈

0891aa4373f7d7a3c9a03c3fea663a54.webp

Die van ons kwam hier toe met een stukske taart voor bij de koffie. Shit, ik word oud. Maar wel lekker!

Gisteren naar een nieuwe club geweest hier in Hasselt. Kameraden zitten daarachter en hebben dat echt magnifiek gedaan, het is te hopen dat het één van de zaken zijn in Hasselt die lang mag blijven bestaan.
Zeer knap van binnen ook, a la great gatsby.
Lang geleden dat ik nog eens om 3u in mijn bed lag. Topavond 🥰🥳

Herfstwandeling gemaakt. Noten en bladeren gaan rapen voor lessen van de jongste. En nu soep maken, trappistje drinken en genieten achter het glas van het herfstzonneke. :love:

Die staat te pronken aan de kerk van het dorpje La Gleize (niet ver van Coo). Maakte deel uit van de gepanzerde stootgroep van Joachim Peipper en werd daar achtergelaten. Je ziet nog altijd de afgeketste granaatinslagen.

Indrukwekkend om te zien.
Eens opgezocht, die blutsen in de voorkant van de inslagen zijn wel zot. Zo dik staal gedeeltelijk open geplooid. Daar moet nogal energie achter zitten.

Eens opgezocht, die blutsen in de voorkant van de inslagen zijn wel zot. Zo dik staal gedeeltelijk open geplooid. Daar moet nogal energie achter zitten.
De Tiger II had 150 mm staal in een hoek van 40° aan de voorkant, dus het was quasi onmogelijk om die aan de voorkant uit te schakelen. Men probeerde hem dan ook te flankeren waar die zwakker was, maar vaak werden ze uitschakeld via jachtbommenwerpers, artillerie of gewoon mechanisch falen omdat die dingen niet bepaald erg betrouwbaar waren.

Heel indrukwekkende tank om te zien, maar het grootste gepanzerde succesnummer van de Duitsers was de Stug III.

grappige video ontvangen via messenger....

een vrouw die een man bevredigt, manueel... :baard:
maar als hij klaar komt BOKST ze een paar keer na elkaar hard in zijn balzak.
En bij elke boks, komt er een kwakje uit.

:rofl: sorry, maar dat ga ik toch niet thuis proberen hoor 🤧

Terug
Bovenaan