Je glimlach van vandaag

Heeft toch iets om op te staan, de living binnen te wandelen en dan de warmte van de verwarming op uw huid te voelen en die typische geur.
Met dan een zicht op een mistig landschap op een koude herfstochtend 😍
Ik vind het nog iets leuker als het zo richting winter gaat.

IMG_8953.jpeg

Achtereen in de gazet : slachtoffer geëvacueerd uit appartement omwille van co vergiftiging …hij had 100 kaarsjes aangestoken om te besparen op de verwarmingskosten . ;)

Weekend van de klant.
Hier in de plaatselijke supermarkt niet ver van mij gaven ze 1 kilo aardappelen per klant.

Zonder schaamte 3 keer binnengeweest en 3 keer gratis patatten meegepakt. (boodschappen die ik anders in 1 keer ging doen, maar gewoon opgesplitst nu).

Morgen nog eens.
Ik moet dan geen patatten kopen.

De bakkerijdochter hier id buurt. Holy shit, flawless gewoon.
:) Doet mij terugdenken aan mijn studententijd in Leuven. Bij bakkerij Scheys in de Naamsestraat bedienden daar ook altijd bloedmooie meisjes. Ik ben er zeker van dat die op basis van hun looks werden aangenomen.
En het werkte, want ik kwam er altijd met een glimlach buiten!

:) Doet mij terugdenken aan mijn studententijd in Leuven. Bij bakkerij Scheys in de Naamsestraat bedienden daar ook altijd bloedmooie meisjes. Ik ben er zeker van dat die op basis van hun looks werden aangenomen.
En het werkte, want ik kwam er altijd met een glimlach buiten!
En hopelijk ook met een brood?

De herfst is terug. Eindelijk eens op het gemak buiten zitten terwijl het vlees op de bbq ligt en eens gewoon 5 min gans alleen in de tuin zitten met een aperitief in de hand.

Terug
Bovenaan