Je glimlach van vandaag

Ja, die alcohol moet in het slechtste geval vervliegen, ik had ook even een melding dat de usb poort niet proper, of geen connectie kon maken, met zo een gevaren driehoekje op mijn scherm, nog een paar pluisjes extra uitgeplukt en 5 mins later was het precies of ik een splinternieuwe usb c poort had. Dit ga ik vanaf nu met al mijn devices doen, het was zelf zo slecht dat hij volledig ingeplugd was en ik echt kracht moest op duwen eer ie begon te laden. En het minste dat ik zelf aan het kabeltje kwam stopte ie al met laden.

Echt een mega tip, en goed uitgelegd in deze vid, zowel voor iPhone kopje als voor usb c....
Moet wel zeggen dat ik maar een heel klein beetje heb uitgehaald. Had laatst er al iets uitgepeuterd, maar blijkbaar was dit klein plekje nog genoeg om niet snel te kunnen laden. Gewoon laden ging nog goed, maar voor snelladen moest ik altijd wat wringen.

Moet wel zeggen dat ik maar een heel klein beetje heb uitgehaald. Had laatst er al iets uitgepeuterd, maar blijkbaar was dit klein plekje nog genoeg om niet snel te kunnen laden. Gewoon laden ging nog goed, maar voor snelladen moest ik altijd wat wringen.
Zijn miniscule deeltjes geweest bij mij hoor, maar in zo een krappe ruimte is al het kleinste pluisje katoen al een mogelijke spelbreker... In de video zie je dat ze er een zakdoek uithalen, ging over stofjes zo groot als een zoutkorrel hier, maar meerdere, en alles bijeen geeft toch wel een significant resultaat.

Voor diegene die het uitproberen, make sure your phone is switched off :thumb:

Ik dacht af en toe ‘kom, ik studeer eens voor iets nieuws’ en kijk, dit zou hem wel eens kunnen zijn!
ABCE59A5-C6D7-4FB4-87CB-B62239126275.jpeg

Zub, vandaag nog eens 65km gewandeld.
Geef een reactie die recht uit uw hart komt.

Toen ik dit las :

In die context:
"De mensen praten niet meer tegenwoordig!!"

Gisterenochtend nog gehoord toen iemand me aansprak of hij me kon helpen met mijn gebroken fietsketting terwijl ik aan zijn oprit voorbij wandelde.

Sympathiek bedoeld maar zulke mensen zorgen ervoor dat er inderdaad niet meer gepraat wordt... ik heb welgeteld 28 minuten aan die zijn oprit gestaan om zijn levensverhaal te moeten aanhoren. En ne mens van 88 heeft idd al wa meegemaakt. :lol:

-> Tomski binnen 30-35 jaar terwijl een random persoon langswandelt : kun je mij even helpen met zijn distributieriem van zijn vliegende fiets terwijl hij in zijn levensverhaal de episode van die fietsketting verwerkt heeft.

Toen ik dit las :

-> Tomski binnen 30-35 jaar terwijl een random persoon langswandelt : kun je mij even helpen met zijn distributieriem van zijn vliegende fiets terwijl hij in zijn levensverhaal de episode van die fietsketting verwerkt heeft.
Hij gaat gewoon zijn laatste frituurrekening aflezen, zo een uur bezig.

Binnenkort doe ik er 2 van 100. (Neen, niet de dodentocht.)

Dan kan ik die link wel gebruiken.

Boslandtrail? ;)
O.a.
Bosland en hagelandse 101.

Bosland is vlak, en zachte ondergrond, veel schaduw steeds tussen de bomen. Is niet zo erg.

De hagelandse vorig jaar nog gedaan. Toen met de gedachte van nooit meer.
Was echt wel absurd pittig. Hellingen, open vlaktes, verharding ...
De laatste 10km, kwam het ergste stuk er nog aan. Vrij steile stukken naar boven.
Pokke warm toen, als de zon achter de wolken uitkwam, je werd gewoon neergehamerd. Steeds vergaan van de dorst, met mijn fles kwam ik amper toe onderweg. Liters binnenkappen eens aangekomen aan een rustpost.
Een rustpost was in een kerk, maar die trappen waren weg, een hoge dorpel, was na 80km zo, daar nog kreupel liggen klauteren. Naar binnen trullen eigenlijk met de borstkast eerst.

Laatst bewerkt:
O.a.

Bosland is vlak, en zachte ondergrond, veel schaduw steeds tussen de bomen. Is niet zo erg.

De laatste 10km, kwam het ergste stuk er nog aan. Vrij steile stukken naar boven.
Pokke warm toen, als de zon achter de wolken uitkwam, je werd gewoon neergehamerd. Steeds vergaan van de dorst, met mijn fles kwam ik amper toe onderweg. Liters binnenkappen eens aangekomen aan een rustpost.
Een rustpost was in een kerk, maar die trappen waren weg, een hoge dorpel, was na 80km zo, daar nog kreupel liggen klauteren. Naar binnen trullen eigenlijk met de borstkast eerst.
ik doe enkel bosland maar dan wel al lopend, goed te horen dat het vlak, zacht en schaduwrijk is.
ga dodentocht ook doen, maar wel enkel wandelend met mijn zoon van 18... die dat effe denkt zonder enige voorbereiding te kunnen... ben benieuwd :biglaugh:

O.a.

En het jaar voordien was er niets anders dan regen, wat blijkbaar ook geen aanrader was!

Toch leuk dat je in sommige landen nog het V teken kan doen met je tong er tussen zonder bijna in de bak te belanden.
En velen vinden het zelfs leuk en grappig.

Terug
Bovenaan