Je glimlach van vandaag

Toch leuk dat je in sommige landen nog het V teken kan doen met je tong er tussen zonder bijna in de bak te belanden.
IMG_6849.jpeg

Retrohandheld gekocht via ome Ali aan wat een te lage prijs leek te zijn. Natuurlijk kreeg ik vandaag een prachtige usb-lamp. Soit, ik was gewaarschuwd door reddit met alle "als het te goedkoop is om waar te zijn"-verhalen, maar wie niet waagt...

Klantendienst gecontacteerd via chat voor restitutie en ik denk niet dat iemand me ooit al in men leven zo hard gerust probeerde te stellen.

Op vakantie aan het zwembad liggen en genieten van al het schone dat onze lieve heer gemaakt heeft.

Om dan te beseffen dat die allemaal out of my league zijn als 40er met bijpassend bierpenske

Op vakantie aan het zwembad liggen en genieten van al het schone dat onze lieve heer gemaakt heeft.

Om dan te beseffen dat die allemaal out of my league zijn als 40er met bijpassend bierpenske

Die kippen showen allemaal met geld dat ze van hun 50+ jarige sugardaddy krijgen. Never give up hope!

Daar is geen sociale druk; collega van partner is ex-model & onze vroedvrouw was een hard ten, die zijn getraind op het sociaal babbeltje met mannen onder hun league. De mond lacht maar de ogen zuchten van waarom ga je niet naar de fitness.

Een tante die op het familiefeest vertelt dat ze een boete heeft gehad voor te snel te rijden. 140 op de autostrade. Het menske is 94.

Ik ken ni veel van basket, maar deze match die bezig is, is een finale avant la lettre van team USA vs Servië :love:

Een tante die op het familiefeest vertelt dat ze een boete heeft gehad voor te snel te rijden. 140 op de autostrade. Het menske is 94.
Mijn meme was ook zo, ze keek tijdens het rijden naar alles, buiten naar haar snelheid. Of het veilig is, laat ik in het midden. :unsure:

Terug
Bovenaan