Je glimlach van vandaag

Zoontje had drone gekocht met verjaardags centen, was vandaag aangekomen. Samen met hem naar de weide gegaan om te gaan testen.
Zet drone op , controller met drone verbonden.
Eens verbonden is die de lucht in geschoten, blijven stijgen en weg gevlogen.
Kleine 80meter verder naar beneden in een bos neergestort.
Kleine 3uur liggen zoeken. Niet gevonden.
Dag drone.

Dat was leuk :unsure:

Laatst bewerkt:
Zoontje had drone gekocht met verjaardags centen was vandaag aangekomen. Samen met hem naar de weide gegaan om te gaan testen.
Zet drone op , controller met drone verbonden.
Eens verbonden is die de lucht in geschoten, blijven stijgen en weg gevlogen.
Kleine 80meter naar beneden in een bos neergestort.
Kleine 3uur liggen zoeken. Niet gevonden.
Dag drone.

Dat was leuk :unsure:
Hebben die dingen geen GPS aan boord om zijn locatie te vinden?

Of in de Rhododendrones... :unsure:
DBlpWdpUIAA0Rba.jpg

Dagske naar de zee(de panne, al de rest kan ik niet aan) voor ons ma hare 60ste. Veel gelachen, veel gegeten en serieus kunnen genieten van het weertje dat hele tijd tussen beetje bewolkt met veel wind en dan 10 a 15 mins volle zon met evengoed wat verkoelende wind.

Ik begin te snappen waarom al die grijzaards aan de kust willen wonen. Terug aankomen in het wonderlijke centrum van vlaanderen en die warmte hangt hier gelijk een flauwe doch ambitieuze scheet. Pffff.

‘Mama, mag ik iets tonen in Roblox Piggy?’
Tuurlijk
‘Kijk, mama, dit is zo eenvoudig…

… zo eenvoudig dat zelfs jij het zou kunnen!’

IMG_2486.gif

Merci, fiston………..

Net gemerkt dat capri sun met vodka nog niet zo slecht is als de orange op is... Moet ik onthouden... Wel ook onthouden dat je een hoekje van het zakje moet afknippen met een schaar, via dat gaatje vliegt het alle kanten op :ROFLMAO:

Aan de kassa gekomen als 12e vanmiddag, had enkel pak pampers en de drager van die pampers bij. Rij voor mij bestond uit 2 jonge gastjes, 5 bejaarden en 4 die de stempel "marginaal" zouden krijgen op het eerste zicht. 7 (!!) er van hebben mij voorgelaten omdat ik maar 1 product bijhad en een kleine.
Zoiets banaal dat ik zelf ook zou doen, maar toch word je daar eens goedgemutst door.

Haha, de buurvrouw is weer vol overtuiging aan 't meezingen met de radio tijdens het kuisen.

She tries...she tries.

Iemand die mij aansprak met "jongeman". Dat heb ik al in lange tijd niet meer gehoord 😀
'Jongeman' gebruikt met eigenlijk altijd met een kwinkslag, en tijdens twee afgescheiden periodes in je leven:
Vóór je een jonge man bent bestaat de 'humor' erin dat je nog geen man bent, en later bestaat de humor erin dat je niet jong meer bent.
Je bent dus officieel in de tweede periode beland.

Terug
Bovenaan