sarnath
Active member
Bwa, ge kunt daar wel goed kaarten en taart eten.Ja maar in een bejaardentehuis rondlopen is toch ook niet plezant.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa, ge kunt daar wel goed kaarten en taart eten.Ja maar in een bejaardentehuis rondlopen is toch ook niet plezant.
Geen kinkshaming he.Ge kunt beter haar gaatje vullen.

Hebben die dingen geen GPS aan boord om zijn locatie te vinden?Zoontje had drone gekocht met verjaardags centen was vandaag aangekomen. Samen met hem naar de weide gegaan om te gaan testen.
Zet drone op , controller met drone verbonden.
Eens verbonden is die de lucht in geschoten, blijven stijgen en weg gevlogen.
Kleine 80meter naar beneden in een bos neergestort.
Kleine 3uur liggen zoeken. Niet gevonden.
Dag drone.
Dat was leuk![]()
Geen idee. Heb hem zien neervallen hoor. Dus weet plus minus waar ie is. Heb het vermoeden dat die hoog in de takken is blijven steken.Hebben die dingen geen GPS aan boord om zijn locatie te vinden?
Of in de Rhododendrones...Geen idee. Heb hem zien neervallen hoor. Dus weet plus minus waar ie is. Heb het vermoeden dat die hoog in de takken is blijven steken.

Eens zoeken in de handleiding?Geen idee. Heb hem zien neervallen hoor. Dus weet plus minus waar ie is. Heb het vermoeden dat die hoog in de takken is blijven steken.
Of in de Rhododendrones...![]()
Wat een coole griet is me dat. Heerlijk hoe ze gewoon realtalk is.
Kempische klap'Jongeman' gebruikt met eigenlijk altijd met een kwinkslag, en tijdens twee afgescheiden periodes in je leven:Iemand die mij aansprak met "jongeman". Dat heb ik al in lange tijd niet meer gehoord![]()
Nina Derwael niet goed genoef of wa?De hoeveelheid Simone Biles die nu op ons afkomt.![]()