Je glimlach van vandaag

Ik ben nu 6+ jaar in remissie (epileptie). Ik heb sinds zaterdag opnieuw een rijbewijs met een geldigheidsduur van 10 jaar. Ik heb sinds 2018 geen enkele aanval meer gehad.

Ik zal wel levenslang kepra moeten innemen. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

IMG-20240715-WA0003.jpg

:ROFLMAO:

Die mannen van Hello Fresh hebben duidelijk instructies gekregen om te starten met ''geen zorgen meneer, tis niks ernstigs''.
4e keer dat die hier staan.

Die mannen van Hello Fresh hebben duidelijk instructies gekregen om te starten met ''geen zorgen meneer, tis niks ernstigs''.
Die stonden vandaag ook met 2 in de straat te paraderen.
Vraag me af of die echt teren op het hopen dat mensen onder druk wel bezwijken bij een confrontatie.

Keek net effe op de werktelefoon of er brandjes waren en er is weer een reply all mail wereldwijd aan het rondgaan. Puur goud!

Vroeger kwamen er af en toe Afrikaanse "studenten" langs om boekskes -gènre 'Mbongu en de krokodil'- te verkopen om hun "studies" te betalen.
Zo eens een keer de deur open gedaan en voor ik tijd had om iets te zeggen klonk het met zo'n moddervet accent :"Daaaaaaaag klaaijne man. Jaij niet bang zaaaijn van szoewoearte man. Ik goede boekjes verkoop, ja?".
Ja, dat ging zeker helpen ze. :sop:

Mijn moeder kocht daar regelmatig van, want "Die negerkes zijn toch zo'n sukkelaars zo ver van huis en ze doen toch zo goed hun best."

Gisteren bloed laten nemen bij de dokter want de laatste tijd sukkel ik van het ene in het andere en beetje een flauw gevoel. Ik was ook in een maand tijd 5kg kwijt. Dus ik zat er wel mee in dat er iets niet helemaal OK was.

Maar goed nieuws gekregen. Mijn zuurstofwaarden en rode bloedcellen zijn op niveau dat sommige profs jaloers zouden zijn.

Dusja zal dan gewoon vermoeidheid zijn want ik slaap slecht de laatste tijd. En gewichtsverlies zal zijn door cola en veel suiker te schrappen.

Gisteren bloed laten nemen bij de dokter want de laatste tijd sukkel ik van het ene in het andere en beetje een flauw gevoel. Ik was ook in een maand tijd 5kg kwijt. Dus ik zat er wel mee in dat er iets niet helemaal OK was.

Maar goed nieuws gekregen. Mijn zuurstofwaarden en rode bloedcellen zijn op niveau dat sommige profs jaloers zouden zijn.

Dusja zal dan gewoon vermoeidheid zijn want ik slaap slecht de laatste tijd. En gewichtsverlies zal zijn door cola en veel suiker te schrappen.
Mss ook de suikerverslaving die zich laat gelden.

Maar serieus 5kg kwijt en in mijn gedachten zijt ge al een vel over been coureurke, blijft er nog iets over 😉

Als je opeens stopt met suiker raakt je lijf soms ontregeld. Vermoeidheid, misselijkheid kunnen zeker afkickverschijnselen zijn. Maar normaal zou dat na een dag of zeven wel gedaan moeten zijn.

Terug
Bovenaan