Je glimlach van vandaag

En toch raad ik het iedereen aan .
Een mens is nie gemaakt om alleen te zijn, das waar.

Maar om nu dag in dag uit zo n duiveltje op uw schouder te hebben die elke move dat ge maakt, te moeten meevolgen en approven. Das er toch ook weer over.

Pas op. Ik heb het ook al omgekeerd gedaan he.
Gezegd dat ik kom haar bezoeken in bangkok op datum x. Maar in werkelijkheid kom ik aan op datum x min 1 dag. Om nog efkes de bloemetjes buiten te zetten ginder zonder haar.
En dan plots haar verrassen. SURPRISE. I DID IT FOR THE SURPRISE 😁

Een LAT-relatie: het beste wat een man mens kan overkomen. :oi22:

Laatst bewerkt:
En toch raad ik het iedereen aan .
Een mens is nie gemaakt om alleen te zijn, das waar.

Maar om nu dag in dag uit zo n duiveltje op uw schouder te hebben die elke move dat ge maakt, te moeten meevolgen en approven. Das er toch ook weer over.

Pas op. Ik heb het ook al omgekeerd gedaan he.
Gezegd dat ik kom haar bezoeken in bangkok op datum x. Maar in werkelijkheid kom ik aan op datum x min 1 dag. Om nog efkes de bloemetjes buiten te zetten ginder zonder haar.
En dan plots haar verrassen. SURPRISE. I DID IT FOR THE SURPRISE 😁

Juist zorgen dat ge uw boarding pasd hebt weg gegooid, dat uw exacte aankomst uur u nie kan verraden...
Lol, alsof dat het enige alternatief is. Klinkt alsof je gewoon niet happy bent in je relatie.

Gemeente is dit jaar precies vergeten de graskanten af te doen 120 lopende m gras, 3m breed en ondertussen al een meter hoog zag ik niet zitten met mijn machien. Lokale boer waar we goed mee overeen komen gevraagd of hij hooi wilde voor zijn koeien, zelf op te halen. :unsure: Vandaag is die dat effectief komen wegdoen. :laugh:

Gemeente is dit jaar precies vergeten de graskanten af te doen 120 lopende m gras, 3m breed en ondertussen al een meter hoog zag ik niet zitten met mijn machien. Lokale boer waar we goed mee overeen komen gevraagd of hij hooi wilde voor zijn koeien, zelf op te halen. :unsure: Vandaag is die dat effectief komen wegdoen. :laugh:
Er zijn nog goeie mensen.

Er zijn nog goeie mensen.
Dat is effectief een. De dag dat je hem misdoet, kan je doodvallen, maar anders kan je daar alles aan vragen zonder te profiteren natuurlijk. Die mens is 70 geworden dit jaar en zijn schoonste dag was toen we met onze 2-jarige op bezoek gingen. Fier als een gieter dat die kleine het plezant vond tussen de koeien, zijn puppy en zijn tractors.

Tegen advies van mijn collega's in toch rijles gegeven aan mijn buurjongens (ze raadden het af omwille van eventuele problemen onderling) en beiden van eerste keer geslaagd voor hun praktisch examen. Feelgood momentje.

Dat is effectief een. De dag dat je hem misdoet, kan je doodvallen, maar anders kan je daar alles aan vragen zonder te profiteren natuurlijk. Die mens is 70 geworden dit jaar en zijn schoonste dag was toen we met onze 2-jarige op bezoek gingen. Fier als een gieter dat die kleine het plezant vond tussen de koeien, zijn puppy en zijn tractors.

Das plezant ook e. Merk dat met mijn 5jarige ook als ik naar de familie in wvl ga.

Zal wel in Limburg en ovl ook bestaan. Maar tis toch iets speciaals.

Grmbl 2 dagen in de geburen van Antwerpen voor een dossier. 2 dagen met de moto. 2 dagen vertraging van 20 - 30 minuten (enkele rit) met de fricking moto. U door 10 - 15km file heen werken tussen camions door. 2 wagens gaat vlot. 1 wagen en een camion... als die wagen een beetje oplet is dat nog cava.
2 camions voor km's aan een stuk dat is hell...

Mijn glimlach in het licht hiervan -> ik was met de moto, niet met de auto... ik heb als motard op een paar stukjes een paar minuten stil gestaan. Als ik met den auto was geweest dan had ik minstens een uur mogen toevoegen aan mijn traject... en had ik mijne frak al minstens 10 keer opgegeten en mogelijks een paar gevallen van verkeersagressie doorgemaakt... dat er mensen zijn die dit dagdagelijks willen ondergaan... zij liever als ik. En dan mag daar nog een paar duizend flappen per maand tegenover staan... neen laat maar.
Godsammene wat ben ik blij met mijn normaal traject met het OV...

Als enige van het team aan't werk zijn omwille van congé en ziekte bij de collega's.
ChatGPT nog intensiever aan't gebruiken. Dat verlicht echt de workload een pak. Materie die me half bekend is (certifcaten op Linux) uitgelegd gekregen met voorbeelden code. Alles na lezen, checken of het wel degelijk doet wat het zou moeten doen, code copy-pasten en gaan.

Ik zat even naar buiten te staren, en toen besliste ik om dit te komen posten:

Graag gedaan.

Vanochtend vroeg de Teut (natuurgebied) ingetrokken. Omstreeks 5.50 zaten we op het voorziene bankje om een beetje te genieten van de zonsopgang, de rust, en het geluid van de E314.
Na een kort ontbijt gewoon in alle stilte aan het genieten wanneer plots twee kleine reetjes opduiken in de hei voor ons. Eentje ervan was eerder nieuwsgierig van aard en stopte met lopen en kwam dichterbij. Wij hielden ons natuurlijk super stil want we wilde het dier zeker niet bang maken of doen schrikken en amai. Tot op 2meter kwam ie dichter bij. Beetje snuffelen. Uiteindelijk heeft die ons zeker tien minuten zitten bestuderen van op echt 2-3meter afstand. Fantastisch moment en natuurlijk geweldig om de dag zo te beginnen. Eerste keer dat ik een wilde ree van zo dicht bij heb kunnen bekijken.

Vanochtend vroeg de Teut (natuurgebied) ingetrokken. Omstreeks 5.50 zaten we op het voorziene bankje om een beetje te genieten van de zonsopgang, de rust, en het geluid van de E314.
Na een kort ontbijt gewoon in alle stilte aan het genieten wanneer plots twee kleine reetjes opduiken in de hei voor ons. Eentje ervan was eerder nieuwsgierig van aard en stopte met lopen en kwam dichterbij. Wij hielden ons natuurlijk super stil want we wilde het dier zeker niet bang maken of doen schrikken en amai. Tot op 2meter kwam ie dichter bij. Beetje snuffelen. Uiteindelijk heeft die ons zeker tien minuten zitten bestuderen van op echt 2-3meter afstand. Fantastisch moment en natuurlijk geweldig om de dag zo te beginnen. Eerste keer dat ik een wilde ree van zo dicht bij heb kunnen bekijken.
Altijd prachtig om te zien. Heel af en toe bij het wandelen ook al enkele keren een of meerdere reeën tegengekomen en het blijft iets speciaals.

Terug
Bovenaan