Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar hebt ge weinig kunnen fatshamen he, zo mager ze daar zijn.Ik heb in Thailand 20 jaar geleden gewoond en wa getraind en denk nu een jaar of 10 terug muay Thai aan 't trainen.
Tot vorig jaar ne keer of 3-5 per week. Nu is dat een keerke per week nog denk ik.
Die stonden vandaag ook met 2 in de straat te paraderen.Die mannen van Hello Fresh hebben duidelijk instructies gekregen om te starten met ''geen zorgen meneer, tis niks ernstigs''.
4e keer dat die hier staan.
"De salmonella in uw wagen kan best ernstig zijn."Die mannen van Hello Fresh hebben duidelijk instructies gekregen om te starten met ''geen zorgen meneer, tis niks ernstigs''.
Haha die stonden hier vorige week ook met dezelfde intro.Die mannen van Hello Fresh hebben duidelijk instructies gekregen om te starten met ''geen zorgen meneer, tis niks ernstigs''.

Copy paste bruv, not my fault...
Vroeger kwamen er af en toe Afrikaanse "studenten" langs om boekskes -gènre 'Mbongu en de krokodil'- te verkopen om hun "studies" te betalen.Die mannen van Hello Fresh hebben duidelijk instructies gekregen om te starten met ''geen zorgen meneer, tis niks ernstigs''.

Mss ook de suikerverslaving die zich laat gelden.Gisteren bloed laten nemen bij de dokter want de laatste tijd sukkel ik van het ene in het andere en beetje een flauw gevoel. Ik was ook in een maand tijd 5kg kwijt. Dus ik zat er wel mee in dat er iets niet helemaal OK was.
Maar goed nieuws gekregen. Mijn zuurstofwaarden en rode bloedcellen zijn op niveau dat sommige profs jaloers zouden zijn.
Dusja zal dan gewoon vermoeidheid zijn want ik slaap slecht de laatste tijd. En gewichtsverlies zal zijn door cola en veel suiker te schrappen.