Renegadexxripxx
Well-known member
Die is al jaren terug geïntroduceerd. Deze noemt het internet. Ooit van gehoord ?Allez, cancel culture draait weer op volle toeren precies. Misschien moeten we de middeleeuwse schandpaal terug introduceren![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is al jaren terug geïntroduceerd. Deze noemt het internet. Ooit van gehoord ?Allez, cancel culture draait weer op volle toeren precies. Misschien moeten we de middeleeuwse schandpaal terug introduceren![]()

De briefjes met "deze werkplek niet gebruiken" anders ook wel.Die horloge op die tafel is wel lachen![]()
Patserig gedrag tegen politieagenten komt verdachte duur te staan
De politie heeft dinsdag een 28-jarige man uit het Zeeuwse Lamswaarde aangehouden op verdenking van witwassen. Hij had eind vorig jaar de aandacht getrokken door tegenover agenten op te scheppen over zijn dure horloge. De man had gezegd dat zijn horloge duurder was dan het jaarsalaris van de...www.hln.be
![]()
Ik was aan het hopen dat het zo'n horloge was:Die horloge op die tafel is wel lachen![]()
Patserig gedrag tegen politieagenten komt verdachte duur te staan
De politie heeft dinsdag een 28-jarige man uit het Zeeuwse Lamswaarde aangehouden op verdenking van witwassen. Hij had eind vorig jaar de aandacht getrokken door tegenover agenten op te scheppen over zijn dure horloge. De man had gezegd dat zijn horloge duurder was dan het jaarsalaris van de...www.hln.be
![]()
Ik wist eigenlijk niet dat die zo'n ferme bos hout voor de deur had

www.lego.com
binnenkort krijgt ge ze niet meer uit haar electrische stoel.Weer ijsjes weer
![]()
binnenkort krijgt ge ze niet meer uit haar electrische stoel.

In Irak spelen ze bij IS de extremere versie hiervan. Jammer genoeg met wisselend succes.Maak dit mee. Das goed voor iets aan uwe tikker te krijgen
Welke switch ga je maken?Morgen nieuwe job beginnen. Kijk er al naar uit.
Van IT naar onderhoud CNC machinesWelke switch ga je maken?
Tiens. Ik begin dinsdag ook bij een nieuwe werkgever om dat te doen.Van IT naar onderhoud CNC machines