Je glimlach van vandaag

Er heeft 4 man "boe" geroepen = agressieve bende die hem komt aanpakken.

Maar intussen staat hij weer in de gazet zeker?

Laatst bewerkt:
Mijn laatste dag bij mijn werkgever zit erop. Ik heb er 1 jaar en 2 weken gewerkt en ondanks dat het fijn werken was, was de noodzaak om mijn vrouw uit de nood te helpen groter.
Een job die ik 2 jaar geleden ook al heb gedaan maar die mijn opvolgster volledig de mist heeft doen ingaan. Nu dus alle hens aan dek om de dossiers terug deftig te krijgen.

Ik ben gelukkig, we werken nu aan ONS kantoor en kunnen vrije tijd en verlof veel beter plannen

Er heeft 4 man "boe" geroepen = agressieve bende die hem komt aanpakken.

Maar intussen staat hij weer in de gazet zeker?
Nochtans genoeg mensen die aanwezig waren die de sfeer wel heel grimmig en vijandig vonden

Op weg naar huis efkes aan de lokale markt gestopt en hollandse maatjes mee. Dat gaat smaken seffes als lunch :love:

Vandaag al, per mail, het (positief) keuringsrapport mogen ontvangen, van laadpaal waar de afspraak voor keuring pas volgende week vrijdag is.

Eerste keer op mijn vakantie dat ik langer dan een uur zon heb 🙂

Bijkomende glimlach: de vrouwen hier in Bergen 😍😍

Toen ik vanochtend in Praag aan het wachten was om te boarden, kwam er een hele ploeg van vooral vrouwen in dezelfde jogging uit het vliegtuin dat uit Brussel kwam. Toen realiseerde ik me dat er een kwalificatiematch was tussen België en Tsjechië, dus dat was hoogstwaarschijnlijk de nationale vrouwenploeg.
Of allemaal vrouwen die dachten dat het een luie zondag was.

Voor het eerst in 4 dagen niet wakker geworden met het idee dat ik liever dood was geweest. 🥳

Ben echt nog nooit zo ziek geweest als de afgelopen 3 dagen, en dan was dit gewoon een relatief stomme luchtweginfectie. Mijn gewoonlijke lichaamstemperatuur is 35.5°C. De laatste dagen was ze regelmatig net geen 40°C, ondanks medicatie. Heb meermaals gedacht dat als ik dit meemaak wanneer ik 40 jaar ouder ben, ik direct in shock zou gaan.

Voor het eerst in 4 dagen niet wakker geworden met het idee dat ik liever dood was geweest. 🥳

Ben echt nog nooit zo ziek geweest als de afgelopen 3 dagen, en dan was dit gewoon een relatief stomme luchtweginfectie. Mijn gewoonlijke lichaamstemperatuur is 35.5°C. De laatste dagen was ze regelmatig net geen 40°C, ondanks medicatie. Heb meermaals gedacht dat als ik dit meemaak wanneer ik 40 jaar ouder ben, ik direct in shock zou gaan.
Wat heb je dan?

Onze oudsten kan op zijn middelbaar straks over de middag D&D spelen, in een band gaan of instrument leren, ‘chillen’, tekenen of schilderen, dansen, … Als hij liever in alle rust eet, kan hij zelfs in een ‘stille’ ruimte eten. Het lijkt echt een school die kinderen snapt.

Terug
Bovenaan