Je glimlach van vandaag

Verkoper van mijn internetprovider die belde en ik had even tijd.. ( noot: ik heb een 500mbps fiber verbinding)

- Tevreden van uw internet?
- Technisch gezien wel behalve natuurlijk toen jullie administratieve fouten me een maand zonder hebben gezet
- Oh oei sorry omdat te horen. Maar de moderne tijden, we gebruiken meer internet, meer bandwidth nodig, etc wat gebruiken jullie internet voor?
- Goh niks fancy, thuiswerk, gaming, streaming
- Ah gaming, ja dat gebruikt veel bandwidth natuurlijk!
- Hoeveel dan wel?
- Goh dat kan ik zo niet zeggen hangt af van het spel natuurlijk.
- Ik kan het u zeggen anders, gemiddeld mss 20-25 mbps
- Streaming gebruikt natuurlijk veel, zeker als meerderen tegelijk naar zaken kijken
- Jep ook zo een 25 mbps voor een 4K stream
- Ja dus als je dat allemaal optelt..
- Dus in de veronderstelling dat we allemaal tegelijk 4K stream EN gamen is dat ruw geschat 150 mbps, dat geeft me 350 marge.. wat ging je me nu eigenlijk proberen verkopen?
- TV?
- Heb ik al gehad, werkt enkel met jullie (slechte) router en niet mijn ubiquiti machine, thanks but not thanks.
- Mobiel?
- Van het werk

Eigenlijk is het een ergernis want de hoeveelheid mensen die ze met die zever duurdere abbonementen verkopen is waarschijnlijk gigantisch, maar altijd fijn om eens hun tijd te verdoen

Verkoper van mijn internetprovider die belde en ik had even tijd.. ( noot: ik heb een 500mbps fiber verbinding)

- Tevreden van uw internet?
- Technisch gezien wel behalve natuurlijk toen jullie administratieve fouten me een maand zonder hebben gezet
- Oh oei sorry omdat te horen. Maar de moderne tijden, we gebruiken meer internet, meer bandwidth nodig, etc wat gebruiken jullie internet voor?
- Goh niks fancy, thuiswerk, gaming, streaming
- Ah gaming, ja dat gebruikt veel bandwidth natuurlijk!
- Hoeveel dan wel?
- Goh dat kan ik zo niet zeggen hangt af van het spel natuurlijk.
- Ik kan het u zeggen anders, gemiddeld mss 20-25 mbps
- Streaming gebruikt natuurlijk veel, zeker als meerderen tegelijk naar zaken kijken
- Jep ook zo een 25 mbps voor een 4K stream
- Ja dus als je dat allemaal optelt..
- Dus in de veronderstelling dat we allemaal tegelijk 4K stream EN gamen is dat ruw geschat 150 mbps, dat geeft me 350 marge.. wat ging je me nu eigenlijk proberen verkopen?
- TV?
- Heb ik al gehad, werkt enkel met jullie (slechte) router en niet mijn ubiquiti machine, thanks but not thanks.
- Mobiel?
- Van het werk

Eigenlijk is het een ergernis want de hoeveelheid mensen die ze met die zever duurdere abbonementen verkopen is waarschijnlijk gigantisch, maar altijd fijn om eens hun tijd te verdoen
De ergernis is dat die u waarschijnlijk binnen. 3 maanden terug opbelt en terug hetzelfde verhaal komt vertellen

Verbazing van de dag: Ik neem een sluipweg hier dicht bij ons in de buurt om aan de monsterfile die er op de hoofdweg staat te ontsnappen, zie ik 5 auto's voor mij een grote camion van Delhaize terwijl het toch echt wel kleine baantjes zijn, ongeschikt voor vrachtverkeer en ook duidelijk meerdere borden die dit verbieden.

glimlach van de dag: 5 minuten later een zwarte skoda die plots blauw zwaailicht opzet, camion voorbijsteekt en gebaart te volgen :cheer: :cheer:

De oorstoppen zijn er uit, ik kan terug horen, hallelujah!! Niet normaal hoe ongemakkelijk dat is als alles verstopt geraakt, ge loopt precies rond met druk rond de oren en dat straalt af op heel uw hoofd. Blijkbaar moet je juist wel spoelen met water, minimaal 1 maal per week alles uitwassen.

Een artikel over een nieuw zomer abbonement voor jongeren, 59 euro voor een hele maand OV.

Dan onderaan het artikel " de vervoersmaatschappijen hopen zo dat dit meer mensen zal aanzetten het OV te nemen voor hun vrijetijdsbesteding " :lol:

Nu , los van de stakingen/vertragingen/schrappen van ritten, zijn vooral de tijdstippen de mop in het verhaal.

Ik laat even steden als bv Antwerpen er buiten maar ik kon vroeger bv aan de kust het al afbollen tegen 19u20 of ik raakte niet meer met de trein de hele weg naar huis.
Ging ik +-20km van huis kon ik daar zien dat ik de bus van 20u26 had, indien niet had ik nog om 22u10 een trein maar dan ook game over.
Dus zelf rustige etentjes en erna een drankje op een terras tot pakweg 23u, onmogelijk.

Nuja misschien nog een handig abbo als je in bv Antwerpen woont en je kan nog een late tram pakken, of gwn een handig abbo voor iemand die bv niet in Limburg woont.

De kinderopvang werkt nu met een app waar de info op komt van wat de kinderen doen, hoe laat ze arriveren, maaltijd, ....

Op 29 mei heeft ze snitchel gegeten, en daarnet kennelijk snitzel.

De kinderopvang werkt nu met een app waar de info op komt van wat de kinderen doen, hoe laat ze arriveren, maaltijd, ....

Op 29 mei heeft ze snitchel gegeten, en daarnet kennelijk snitzel.

Volgende week staat er nog schnitsel op de menu en de week erna snitsel

Toen ik vanochtend in Praag aan het wachten was om te boarden, kwam er een hele ploeg van vooral vrouwen in dezelfde jogging uit het vliegtuin dat uit Brussel kwam. Toen realiseerde ik me dat er een kwalificatiematch was tussen België en Tsjechië, dus dat was hoogstwaarschijnlijk de nationale vrouwenploeg.

Terug
Bovenaan