Je glimlach van vandaag

Blijkbaar dacht de postbode dat al de stembrieven reclameblaadjes waren, hij was ervan overtuigd dat ze allemaal hetzelfde waren en heeft ze gewoon lukraak in de brievenbussen gesmeten. De helft van 't dorp heeft de verkeerde stembrief (de andere helft nog niets). Eigenlijk beetje erg maar toch ff moeten lachen met hoe onnozel de hele situatie is

Blijkbaar dacht de postbode dat al de stembrieven reclameblaadjes waren, hij was ervan overtuigd dat ze allemaal hetzelfde waren en heeft ze gewoon lukraak in de brievenbussen gesmeten. De helft van 't dorp heeft de verkeerde stembrief (de andere helft nog niets). Eigenlijk beetje erg maar toch ff moeten lachen met hoe onnozel de hele situatie is
Gewoon een lepe truc om mensen dichter bij elkaar te brengen door elkaars stembrieven uit te wisselen.

Hier zit deze week al alles van ons in de bus van de buren en omgekeerd. Er staan 5 huizen in 't gehucht en het is een vaste facteur. Waarschijnlijk is die in conge en zit er een vervanger op, normaal zien we elke zomer dergelijke dingen, terwijl iedereen een duidelijk huisnr heeft.

Mijn glimlach van de dag: net mijn belastingsgeld uit 2022 teruggekregen. Vlotjes :love2:

Van tijd tot tijd krijg je soms vreemde dingen in je FB feed te zien en soms ook zaken waar je blij van wordt. De smaakvolle naaktfoto's van vrouwen gemaakt door wijlen Marc Lagrange, bijvoorbeeld.

Tegenwoordig makkelijk te vinden in Albert Heijn, vroeger moest je daarvoor naar een speciaalzaak of het online bestellen.
Bedankt voor de tip.

Bij het volgende bezoekje aan de AH in onze winkelkar pieren. Samen met de speciale sausjes, charcutterie en biertjes die nergens anders te vinden zijn. :drool:

heerlijk weer vandaag toch? geen regen gezien sinds vanochtend 6u en nu is de zon vollenbak, straks om 22u thuis van een laatste tripje Rotterdam, het had slechter weer kunnen zijn.

Vandaag kalibratie moeten uitvoeren van een van de weegschalen in het labo. Bij het begin eerst kijken of die waterpas staat. Eventueel pootjes wat bij stellen als dat niet zo is. Dat ding stond dus niet waterpas. Ik begin te draaien aan die pootjes. Collega: ja maar ge moet dat niet doen. Dat werkt niet meer om dat waterpas te krijgen. dat komt denk ik omdat die tafel wat schuin staat... :wtf::wtf:

Naar een VHS tape aan het kijken van mijn eerste communie circa 1993.

Moest even lachen met de regenboog in beeld. Die kleuren gaan ze nu niet snel uithangen in de kerk. 😅

D83B3A64-9895-416D-9B93-9E9FFE15006C.jpeg

Terug
Bovenaan