Je glimlach van vandaag

Mooi weer, lang weekend, moederdagontbijt van de kindjes en nu nog een beetje afgetrainde venten kijken op de triatlon in 't stad! My kind of weekend! 😉❤️

Mijn vrouw heeft zonet pasta à l'arrabbiata gemaakt. ik proef even, saus is wel echt heel erg spicy.
Ja maar, zegt mijn vrouw, ik heb er maar twee van die hele kleine pepertjes in gedaan.
Dat waren dus twee Scotch Bonnets, scoren 10 tot 100 keer hoger op de Scoville schaal dan een normale chili-peper.:rofl:

IMG-7431.jpg

Wat een dag. Vanmiddag simpele BBQ gedaan. Voor een 1-armige best wel geslaagd. Niets anders gemaakt dan Guga-style burgers. Vanavond nog eens in gang steken voor steaks. Schone vettige ribeye van 700g. Ondertussen in de zon La Chouffe hun omzet doen stijgen.
Als ge morgen een rode mr. Proper met overgewicht tegenkomt, dan is t ik.

4 dagen gaan fietsen in Duitsland.

De rest moest het hebben van een organisme genaamd Joost.

Binnen 2 weken alweer weg.

3 vakanties deze maand.

De komende maanden zitten ook propvol.

Goed.

Op t perron één die met haar vriend (of vriendin) aan t bellen was van ja je mag me nu één of twee weken niet meer aanraken maar dan komt het wel goed zegt de dokter maar laat u ook testen he, volgens mij fkes melden van ik heb een soa :lol: .

Na 't openbaar gesmos doken we in het bos
Mijn hand ging naar benee, maar zij riep wacht een snee
Voordat we hier iets doen met uwe kampioen
Dan moet ge toch nog iet aantrekken rond uw piet
Piet ? piet . piet ! PIET !!!
Daaraan had ik niet gedacht, daarbij 't kwam onverwacht
Ze zei gij flauwen tist, loopt rap naar den drogist
Dat vond ikik niet van doen, mijne lul is prima schoon
Haar kleur liep hoogrood op, woedend kwam uit haar kop :
Nee
Zonder hoes niet in mijn poes
Zonder condoom, afstootsyndroom
Zonder plastic, weg met die pik
Zonder een kap, hou bij uw sap
Ik zei maar mens zijt stil, ge zit toch aan de pil
Het is juist zo plezant, er loopt niets uit de hand
Ze riep ik ben niet zot, gij zet een hoedje op
Als ge aids hebt, houdt em bij, in 't zakske met uw brij
Ja
Zonder ne rubber, niks voor de flupper
Zonder ballon, van mijn balkon
Zonder kapoot, terug in de goot
Zonder ne jas, weg uit mijn gras

De vogeltjes.

Al de hele dag afgeleid door een koolmees die duidelijk aan het zoeken is om een nestje te maken ergens aan mijn ramen. Duurt precies nogal even voordat ze doorheeft dat ze in de tuin meer kans maakt.

Zit ik nu dan na het eten een koffie´tje te drinken in de tuin en hoor ik ´tok tok tok´. Zit er in de boom bij de buren (op pakt een meter of 5) een specht z´n naam alle eer aan te doen. Nog nooit van zo dichtbij gezien, zalig!

Daarnet toen ik thuis kwam had ik, toen ik de voordeur open deed, wel al een kakske aan m´n hand hangen. Heeft al op de deurklink gekakt.

De vogeltjes.

Al de hele dag afgeleid door een koolmees die duidelijk aan het zoeken is om een nestje te maken ergens aan mijn ramen. Duurt precies nogal even voordat ze doorheeft dat ze in de tuin meer kans maakt.

Zit ik nu dan na het eten een koffie´tje te drinken in de tuin en hoor ik ´tok tok tok´. Zit er in de boom bij de buren (op pakt een meter of 5) een specht z´n naam alle eer aan te doen. Nog nooit van zo dichtbij gezien, zalig!

Daarnet toen ik thuis kwam had ik, toen ik de voordeur open deed, wel al een kakske aan m´n hand hangen. Heeft al op de deurklink gekakt.
Gisteren ook even in de tuin gezeten. 'Hey koolmees, uw gezang trekt op niks!'
Veel kleurrijke parkieten ook. 'Met hun kinderlijke kleurtjes!'
'Ei, lelijke duif, met uw dik gat!'

Ben nu een maand bezig met vogelspotten en 't begint aardig te lukken.

Gisteren ook even in de tuin gezeten. 'Hey koolmees, uw gezang trekt op niks!'
Veel kleurrijke parkieten ook. 'Met hun kinderlijke kleurtjes!'
'Ei, lelijke duif, met uw dik gat!'

Ben nu een maand bezig met vogelspotten en 't begint aardig te lukken.
Ik heb hier een vogelspotters boekje liggen. Maar ik ben kleurenblind, dus ben er niet veel mee.

Wel onderscheid tussen bepaalde vogels (da´s een ekster, da´s een kraai, da´s een koolmees, ...) maar van zodra er staat ´heeft een lichtgroene kleur´ loopt het fout bij mij :cry:

Da´s zoals de regenboog. It´s a hoax. Iedereen zegt wel dat er 5 kleuren zijn, maar ik zie er maar 3!

Ik heb hier een vogelspotters boekje liggen. Maar ik ben kleurenblind, dus ben er niet veel mee.

Wel onderscheid tussen bepaalde vogels (da´s een ekster, da´s een kraai, da´s een koolmees, ...) maar van zodra er staat ´heeft een lichtgroene kleur´ loopt het fout bij mij :cry:

Da´s zoals de regenboog. It´s a hoax. Iedereen zegt wel dat er 5 kleuren zijn, maar ik zie er maar 3!

Sorry dat ik degene moet zijn om het je te vertellen maar t zijn zelfs zeven kleuren bij een volledige regenboog. :unsure:

Terug
Bovenaan