Hebben ze die olijf er niet uit gehaald?
Nee
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben ze die olijf er niet uit gehaald?
ik dacht net dat een goeie BG'er zijn gigantische loon opbrast in de Aldi aan lasagnes en pizza-met-zwarte-olijf, om die dan thuis in de airfryer te steken?Geen idee sinds ik op BG zit kom ik daar niet meer. Ik laat een Italiaanse chefkok overvliegen als ik pizza wil eten.
Natuurlijk wat denkt ge dat die chefkok komt doen?ik dacht net dat een goeie BG'er zijn gigantische loon opbrast in de Aldi aan lasagnes en pizza-met-zwarte-olijf, om die dan thuis in de airfryer te steken?
Goede memories aan die pizza, de smaak reikt niet verder dan tomaten puree met rubber kaas op maar als 15 jarige gamer was het een leuke snack om 1u s'nachts tijdens Runescape of als je op je respawn wacht in Counterstrike.Die voze met die zwarte olijf in? Die pizza "bolognese"
Dan is't bij die van Delhaize peins ik
Me ne goeie cuban en mojito in de hand...Tis zo ver Cuba revisited vanaf mei geen vluchten meer door president verkiezingen VS dus toch maar nu gegaan, tot over een goeie twee weken![]()
Straf spul in hun eten gedraaid gisteren?Kind slaapt nog. Vrouw slaapt nog. Het huis is stil. En ik geniet van mijn koffie en een goed boek. Perfectie.
A man's gotta do what a man's gotta do.Straf spul in hun eten gedraaid gisteren?
Ik vind het verbazender dat er geen klusjes zijn die gedaan moeten wordenKind slaapt nog. Vrouw slaapt nog. Het huis is stil. En ik geniet van mijn koffie en een goed boek. Perfectie.

Het lijstje van gisterenavond is afgewerkt. Zijn vrouw sliep nog. Een nieuw lijstje wordt ondertussen opgemaakt.Ik vind het verbazender dat er geen klusjes zijn die gedaan moeten worden![]()
Het lijstje van gisterenavond is afgewerkt. Zijn vrouw sliep nog. Een nieuw lijstje wordt ondertussen opgemaakt.
Toxische relatie.Ik vind het verbazender dat er geen klusjes zijn die gedaan moeten worden![]()