Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De lesbos hebben chance. Ocherme de homos.
Lichten uit, rolluiken naar beneden en gaan.De lesbos hebben chance. Ocherme de homos.
Daar geloof ik niks van. Een man die ziek is kan onmogelijk nog recht staan.Mijn man staat ziek in de keuken op zijn blote voeten. Wat doet mijn klein meisje van bijna 2?
Zijn pantoffels brengen
Wat een lief klein schatje!
Hij neemt dafalgan, nurofen, antibiotica en tramadolDaar geloof ik niks van. Een man die ziek is kan onmogelijk nog recht staan.

En hij herkent u nog en zo?Hij neemt dafalgan, nurofen, antibiotica en tramadol
Even rechtstaan was een noodzakelijk kwaad wegens![]()
Hmm, ik ben niet zeker of hij nog weet dat ik zijn vrouw ben maar hij herkent mij precies wel in de persoon die gisteren met hem naar spoed is gereden toen hij zijn hoofd van zijn nek wou trekken wegens heel erg ondraaglijke pijnEn hij herkent u nog en zo?

Komt door al die poesjes die regelmatig op uw laptop verschijnen.Mijn kater Loki heeft de laatste tijd de ideale manier gevonden om mijn aandacht te verkrijgen. Hij springt gewoon op mijn laptop. Echter gisteren is hij er in geslaagd tevens over de 'enter' key te wandelen.
Dat had bepaalde gevolgen lol dus ik ga mijn laptop beter moeten afschermen vanaf nu![]()
Had er enkele jaren al van gehoord op dit yutube kanaal:Vandaag dit geleerd (De vreemde kronkels van de "Vennbahn": het verhaal van de unieke Belgisch-Duitse grenssituatie | VRT NWS: nieuws) en vind het geweldig (positief) Belgisch.
Ik neem "dingen die niet gebeurd zijn" voor €200 Walter.Aan de andere kant: we moeten ons ook geen illusies maken
Enkele jaren geleden zou ik u gelijk hebben gegeven. Maar sinds ik 25 arbeiders onder mij heb, is het verhaal van mac gewoon waar hoor.Ik neem "dingen die niet gebeurd zijn" voor €200 Walter.
Ik neem "dingen die niet gebeurd zijn" voor €200 Walter.
Hij had misschien de pech niet zijn gebruikelijke arts te krijgen. Mensen die de kantjes ervan aflopen weten doorgaans wel bij wie ze moeten zijn om langer ziekteverlof te krijgen. Al kan niet elke werkgever daarmee lachen. Bij veelvoudige afwezigheden wegens ziekte kan een controlearts worden gestuurd en die is minder makkelijk onder druk te zetten.Ik neem "extreme naïviteit" voor € 2000 Walter.
Zozeer ik aangenaam verrast was van de gezonde assertiviteit van de huisarts, zozeer was ik ook onaangenaam verrast door de agressieve assertiviteit van de "patiënt" om toch maar een langdurig ziektebriefje te mogen krijgen.