Je glimlach van vandaag

Net boodschappen binnen gebracht bij mijn grootouders en naar goede oude gewoonte stond Eclipse TV op. Wat voor een mindfuck van een programma daarop bezig was, "Ten Huize Goetgebuer". Een programma waar 3 oude venten (genre nonkel Jef) aan het geilen waren op een jonge vrouw. Aan haar gat zaten terwijl ze op een lader stond, naar haar blote borsten staren en aan haar ondergoed gaan snuffelen.

En dan komt plots de plottwist dat dat meiske het nichtje is van eerder genoemde oude venten. Ik weet dat vroeger alles anders was, maar holy shit :eek:

Laatst bewerkt:
Net boodschappen binnen gebracht bij mijn grootouders en naar goede oude gewoonte stond Eclipse TV op. Wat voor een mindfuck van een programma daarop bezig was, "Ten Huize Goetgebuer". Een programma waar 3 oude venten (genre nonkel Jef) eens het geilen waren op een jonge vrouw. Aan haar gat zaten terwijl ze op een lader stond, naar haar blote borsten staren en aan haar ondergoed gaan snuffelen.

En dan komt plots de plottwist dat dat meiske het nichtje is van eerder genoemde oude venten. Ik weet dat vroeger alles anders was, maar holy shit :eek:
Klinkt als West-Vlaanderen :unsure:

Mijn expat aanbieding is doorgekomen. In de zomer verhuizen we voor 2 a 3 jaar naar de VS.
Nu gaat het regelen beginnen. Ik kijk er wel naar uit, een unieke ervaring voor het hele gezin. Het zal zeker soms moeilijk zijn met de kinderen maar toch wel een unieke kans voor hun. Ze zijn nog jong en hopelijk loopt de aanpassing vlot.

Bij iedereen beroemd dat stukje over die tuning meisjes.
Vaak wordt daar wat lacherig over "tuners" gedaan.
Ik heb daar zelf niets mee, maar zijn wel mooie verhalen.

Deze ochtend stond er een pipo bij de bakker die acht broden vroeg. Een hoop om in te vriezen 'want straks mogen we niet meer buiten komen zenne!'

🤦‍♂️

Gisteren ook toevallig gezien met dat meiske met de prothese.

Ja idem ook toevallig gezien. En vandaag ook hetzelfde.

Het was vandaag ook weer een "typische" tuner en dan vertelt ze dat ze die auto elke dag poetst s avonds. Omdat dat een eerbetoon is aan haar vader die gestorven is en van wie ze die auto gekocht heeft. En ze had ook een mooie foto van hem in de auto.

Daarna was er nog een ander stukje met een oudere vrouw die al 11 jaar lang een knuffel vastneemt voor ze gaat slapen in bed. En dan met de foto van haar overleden man een "gesprekje" heeft.

Emo TV werkt veel te goed bij mij...

Net boodschappen binnen gebracht bij mijn grootouders en naar goede oude gewoonte stond Eclipse TV op. Wat voor een mindfuck van een programma daarop bezig was, "Ten Huize Goetgebuer". Een programma waar 3 oude venten (genre nonkel Jef) aan het geilen waren op een jonge vrouw. Aan haar gat zaten terwijl ze op een lader stond, naar haar blote borsten staren en aan haar ondergoed gaan snuffelen.

Da's gebaseerd op Lente van Cyriel Buysse (dus de jaren 1900). Er zit wel meer achter dan hoe je het hier nu neerschrijft :p is een kortverhaal van een goeie 50 paginas, ik vond dat wel goed (nog verplichte lectuur geweest int middelbaar :p )

Terug
Bovenaan