Je glimlach van vandaag

Vrede Op Aarde bekeken op VRT max. Eerste keer dat ik er van hoorde. Heel fijn programma om tussen de feestdagen te bekijken.

Wel spijtig van Nathalie Meskens. Zo fake als iets. Lukt het niet meer om in de belangstelling te staan door zich te gedragen als een kleuter, gooit ze het roer om en wordt ze vegan. Alles om een beetje aandacht te krijgen. Echt een irritant wijf dat.

Premie voor plaatsing zonnepanelen aangevraagd op 28/11/2023.
Vandaag een mail ontvangen dat de aanvraag goedgekeurd is en er binnen de 2 weken betaald wordt.

betterthan.jpg

Premie voor plaatsing zonnepanelen aangevraagd op 28/11/2023.
Vandaag een mail ontvangen dat de aanvraag goedgekeurd is en er binnen de 2 weken betaald wordt.

betterthan.jpg
Hier iets in hetzelfde straatje.

Ons zonnepanelen werden goedgekeurd een maand of 3 voor we van leverancier veranderden vorig jaar. Dus wij hebben nog 3 maand geïnjecteerd doen we bij die vorige klant waren.

Toen we van hen een eindafrekening kregen toen stond er bij dat ze onze injectie nog zouden terugbetalen eens ze de bevestiging van Fluvius kregen dat dit was goedgekeurd.
Na enkele maanden stuurde ik hen een mailtje om ernaar te vragen (we kregen intussen al injectie van de nieuwe leverancier) en ze zeiden dat ze nog geen info gekregen hadden.

Ik was het intussen al compleet vergeten tot we gisteren 2 mails kregen.

Jouw slotafrekening voor Energie

Hallo Waelvis,

We vinden het nog steeds spijtig dat je ons verliet. Weet dat je altijd terug welkom bent!

Hierbij vind je de slotafrekening voor december 2021 - december 2022. Dit is officieel het einde van jouw contract.

Bedrag te betalen: € 250,02

En 1 minuut later:

Jouw correctiefactuur van Energie

Hallo Waelvis,

We hebben vanuit Fluvius nieuwe metergegevens ontvangen of je hebt een aanvraag tot correctie ingediend. Hierdoor werd jouw vorige afrekening volledig teruggedraaid. De correctiefactuur hiervan kan je in bijlage terugvinden. Je zal binnenkort ook een nieuwe afrekeningsfactuur ontvangen.

Voor meer uitleg over de reden van deze correctiefactuur vindt je verdere in deze mail.
1 van de redenen hiervoor is het toevoegen van de injectievergoeding

De correctiefactuur bedraagt: € -271,35

Dit bedrag zal, na verrekening met eventuele vervallen onbetaalde facturen na 15 dagen worden teruggestort op rekeningnummer xxx.

Nu ben ik eens benieuwd eigenlijk.
Ga ik 21,33€ terugkrijgen, of 271,35€.

Volgens mijn notities van toen zou ik rond de 75€ aan injectie moeten gekregen hebben.

Deze week 4 sollicitatiegesprekken gehad en mag bij alle 4 beginnen als ik wil😅
2 steken er boven uit.
Maar ga voor de keuze waar mijn passie voor autos wel goed bij past,ben er uit
Is dus mn glimlach van vandaag😊

Tijdje geleden een tekst geschreven voor een heavy metal liedje en dan laten inzingen door iemand.

Wel blij met het resultaat.

(Intro)

Hellhole mind, a maze of sorrow,
Seeking peace today, and hope tomorrow.

(Verse 1)

In the depths of despair, shadows drawing near,
Lost without your light, drowning in my fear.

Hallucinations dance, reality's cruel game,
A twisted version of myself, I am not the same.

(Pre-Chorus)

Rage like thunder, echoes through my soul,

(Chorus)

Losing control, but I'll find my way,
Save me from this darkness, guide me to the day.

(Verse 2)

Demons in my mind, clawing at my core,
Battling my demons, I yearn for something more.

Within this storm, I'm searching for the light,
A glimmer of hope, in this endless night.

(Pre-Chorus)

Rage like thunder, echoes through my…

(Chorus)

Losing control, but I'll find my way,
Save me from this darkness, guide me to the day.

(Outro)

As the echoes fade, a glimmer breaks through,
In the hellhole mind, redemption I pursue.

With each note, a step towards the light,
This heavy metal heart, ready for the fight.

Bon, voor wie wil meedoen aan een bordspel toernooi'ke :biglaugh:

Kleine winterbbq.
Had wel gedacht dat er meer zon ging zijn, maar is een ijsdag in wvl. Deze middag was het kouder dan deze morgen.

Maar toch lekker gegeten 😎

Bijlagen

• IMG_20240107_131401.jpg
    IMG_20240107_131401.jpg
    4,2 MB · Weergaven: 17
  • IMG_20240107_130100.jpg
    IMG_20240107_130100.jpg
    3,9 MB · Weergaven: 21
Op het werk aankomen na een fietstocht van een uur door de koude en dan begroet worden door de heerlijke geur van warm worstenbrood en appelbollen. Verloren maandag... :love:

Die waybackmachine is toch echt iets zalig. Mijn looknmeet van 20 jaar geleden eens bekeken: schaamtelijk, maar zalige herinneringen dankzij die berichten die daar op stonden.

Zelfs namen van "exen" die me dus totaal niks meer zeggen.

Toch maar is ingeschreven voor een IQ test bij Mensa eind februari.

Eind februari dus een extra ergernis of glimlach, geen idee hoe hoog of laag ik daarop ga scoren maar ik ben al te lang benieuwd :D .

Ik heb een maand geleden gesolliciteerd voor andere functie binnen het bedrijf hogere graad en vandaag mail gekregen dat ik geslaagd ben voor de job. :D

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan