Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier zie ik ze regelmatig passeren in de tuin, inderdaad wel leuk om bezig te zien.eekhoorn gespot in de tuin. Voor her eerst eigenlijk.
Hopelijk de eerste van velen. leuke beestjes. ik zie ze graag bezig.
Post uw bevindingen zeker in ons geweldig cultuurforumEilandje vanuit Napels vertrokken uurke ofzo kei schoon maar morgen is t hier heel den dag stevige regen. Zee stuk wilder al, eerste poging voor boot die ons terug naar Napels moest brengen geraakte niet aangemeerd nu net poging twee gehad. De manier waarop de passagiers die boot opmoesten, dat zou in België in de gazet komen. Een half mirakel dat er niemand overboord is gevallen bij het opstappen (voor zover ik weet)
.
Love the Italian Way.
.
De herfst
het kleuren en vallen van de bladeren, het seizoen van de boswandelingen, paddestoelen gaan spotten in de ardennen, wildstoofpotjes klaarmaken, donkere trappistjes drinken, het seizoen van de übergezelligheid!!
![]()

Valt goed mee van smaak!Ziet er goed uit. Wel nog nooit zelf geëten wel al vaak in de carrefour waar ze die vers maken voorgestaan.
Mss volgende keer toch maar is een klein bakje meenemenValt goed mee van smaak!

![]()
Hond begint tijdens wandeling te graven en vindt metalen doos met 400.000 euro
Een hond heeft in Frankrijk tijdens een wandeling door de natuur een echte schatkist opgegraven. Hij botste op een metalen doos. Toen de vier wandelaars in zijn gezelschap het kistje openden, bleek er een zak met eurobiljetten in te zitten, goed voor in totaal 400.000 euro.www.hln.be
Glimlachje voor eigenaars van een hond ;p.
Al zou ik die 400k wel niet aangegeven hebben...
Ik was al aan het denken dat het geld van een overval of andere criminele feiten is.kans bestaat dan wel dat die biljetten gemarkeerd zijn en je uitleg van 'gevonden op t straat' niet veel mensen gaat overtuigen.
of kijk ik teveel films?![]()
Onlangs nog een bestuurder gehad die naast mij geparkeerd stond en mij opgewachtte.Of ze rijden door zoals al 3 x voor m'n deur gebeurd is... 1 x was het m'n buur die het komen melden is en dus maar de volgende dag het aanrijdingsformulier ingevuld.

Hatelijk zo'n probeersels.Maar bon, hij kon het natuurlijk altijd proberen.
Die "HIER NEN EURO" gaat in onze kringen nog altijd mee.
als het goed is mag het ook gezegd worden
Daarnaast voor de nostalgie factor
Toch een uil dat die uw voorrang van rechts negeerIneens vliegt er een witte kerkuil over, die mij toch even vergezeld.
tja, facteurs doen wat ze willen he.Toch een uil dat die uw voorrang van rechts negeerdt!