Je glimlach van vandaag

IMG-20230927-WA0005.jpg

eekhoorn gespot in de tuin. Voor her eerst eigenlijk.

Hopelijk de eerste van velen. leuke beestjes. ik zie ze graag bezig.

Eilandje vanuit Napels vertrokken uurke ofzo kei schoon maar morgen is t hier heel den dag stevige regen. Zee stuk wilder al, eerste poging voor boot die ons terug naar Napels moest brengen geraakte niet aangemeerd nu net poging twee gehad. De manier waarop de passagiers die boot opmoesten, dat zou in België in de gazet komen :laugh: . Een half mirakel dat er niemand overboord is gevallen bij het opstappen (voor zover ik weet) :laugh: .

Love the Italian Way :D .
Post uw bevindingen zeker in ons geweldig cultuurforum :coolbrows: .
De herfst :love:

het kleuren en vallen van de bladeren, het seizoen van de boswandelingen, paddestoelen gaan spotten in de ardennen, wildstoofpotjes klaarmaken, donkere trappistjes drinken, het seizoen van de übergezelligheid!! :love:

ca568913d5b22f578abdbc0617fbcb6c.jpg
:love:

Blijf erbij, wij zijn op één of andere manier toch echt familie.

Glimlachje voor eigenaars van een hond ;p.
Al zou ik die 400k wel niet aangegeven hebben...
kans bestaat dan wel dat die biljetten gemarkeerd zijn en je uitleg van 'gevonden op t straat' niet veel mensen gaat overtuigen.
of kijk ik teveel films? :)
Ik was al aan het denken dat het geld van een overval of andere criminele feiten is.
En als ge dan bekend zijt door dat aan te geven, zijn uw dagen geteld.

Of ze rijden door zoals al 3 x voor m'n deur gebeurd is... 1 x was het m'n buur die het komen melden is en dus maar de volgende dag het aanrijdingsformulier ingevuld.
Onlangs nog een bestuurder gehad die naast mij geparkeerd stond en mij opgewachtte.

Hij zei: Die krassen aan mijn deur dat heb jij gedaan!
Ik: Dat is niet waar.
Hij bekijkt mij eens goed en ziet dat ik geen buikje heb, maar hij waagt het er toch op: Het is onmogelijk om in je wagen te stappen zonder mijn wagen te raken! (En inderdaad veel ruimt was er niet, het was alvast gene halve meter)

Ik met een grote glimlach: Wedden van wel? :tongue:

Dus hop ik open de bestuurdersdeur en ik wurm mij in de wagen zonder zijn wagen te raken. Ik zie die kerel vrij nors naar mij kijken maar hij weet niet meer wat zeggen.

Ter info: Ik had die mens zijn wagen echt niet geraakt. Alsook een deuk kan nog maar echt krassen door zijn deur te raken ??? :support:
Aan mijn deur was ook niks te zien. Maar bon, hij kon het natuurlijk altijd proberen.

Laatst bewerkt:
Maar bon, hij kon het natuurlijk altijd proberen.
Hatelijk zo'n probeersels.

Ik haat Colruyt nog altijd omdat ze niet eens de moeite namen de camerabeelden van de dag zelf te bekijken waarop duidelijk de aanrijden te zien zou zijn, de camera paf recht op m'n auto gericht. Nah, laten we die mens maar negeren... Was beter naar de politie geweest voor PV en het dan doorgeven aan m'n verzekering gvd...

Deze ochtend vroeg, tijdens een korte fietstocht.
Aan de westelijke tangent (Belsele) rijd ik op een amper verlicht fietspad.
Ineens vliegt er een witte kerkuil over, die mij toch even vergezeld.
Dat zie je amper in deze tijd, heeft waarschijnlijk een thuis in die buurt, daar staan nog boerderijen.

Terug
Bovenaan