Guazala
Well-known member
Gelukkig dat het een BG-er is, anders had half zijn living vol gestaan. Nu zal dat in een hoekje van de garage wel gestockeerd geraakt zijn.10 kubieke meter![]()
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig dat het een BG-er is, anders had half zijn living vol gestaan. Nu zal dat in een hoekje van de garage wel gestockeerd geraakt zijn.10 kubieke meter![]()
![]()
you jest, maar euhm het is net omdat de living hier in opbouw is dat er zoveel karton is. die living staat quasi leeg dus.Gelukkig dat het een BG-er is, anders had half zijn living vol gestaan. Nu zal dat in een hoekje van de garage wel gestockeerd geraakt zijn.

.Op 1 november 2015 hield de zender het voor bekeken, maar op zaterdag 14 oktober is er een eenmalige comeback. Dan zendt Pickx, het TV-platform van Proximus, live uit vanuit de Stadsfeestzaal in Antwerpen. Tijdens een 13 uur durende show duiken de VJ’s van toen in de archieven van de zender.
Geen TMF zonder chat. Via de site of de app kunnen kijkers, net als in die goeie oude tijd, gratis berichtjes sturen om op zoek te gaan naar een lief of die ene vriend of vriendin een hart onder de riem te steken. Of gewoon de groetjes doen. Net als toen.
50m zoekt jonge v om een stapje mee in de wereld te zetten. Mijn berichtje staat al klaar.TMF komt voor één dag terug.
Ik durf wedden als ik het effectief zie verschijnen :50m zoekt jonge v om een stapje mee in de wereld te zetten. Mijn berichtje staat al klaar.
TMF en jimtv, waar is den tijd, den tijd dat Vlaanderen nog fatsoenlijke muziekzenders had. En dat er jaarlijks awardshows waren.TMF komt voor één dag terug.
"Kijkers kunnen, net zoals in de tijd, gratis berichtjes sturen via de site of app"TMF komt voor één dag terug.
. Een half mirakel dat er niemand overboord is gevallen bij het opstappen (voor zover ik weet)
.
.
chat-jai-pete.fr

En nu weet iedereen dit een staan ze volgend weekend om 7.35 met zijn allen in de bakkerij.I cracked the code.
Bij de bakker is het in 't week-end altijd druk, er is blijkbaar een eerste rush van 06h30-07h30 (onder meer omdat er enkele vroege vogels komen afhalen voor de hele wijk), en vanaf 07h45 wordt het opnieuw druk. Dit week-end, net zoals vorig week-end, binnengestapt om 07h25, max één klant voor me in de winkel, en tegen de tijd dat ik betaald heb en buiten stap staat er 5-7 man te wachten.![]()
![]()
![]()
Dan voel ik me nog beter, want dat is 't moment dat ik die bakkerij verlaatEn nu weet iedereen dit een staan ze volgend weekend om 7.35 met zijn allen in de bakkerij.
Bij ons is er welgeteld één deftige koffiekoekenbakker - dus niet ingevroren - en daar moet je de dag voordien al reserveren als je kans wil maken. De glimlach van ‘ha, ik had gereserveerd, suckers!’ is onmiskenbaar bij zij die buiten wandelen met ‘s wereld’s beste frangipane koek. Toch eigenlijk een - first world - schande dat er in heel Kortrijk welgeteld ene goede warme bakker is.Dan voel ik me nog beter, want dat is 't moment dat ik die bakkerij verlaat
Dan heb ik het geluk dat op de drie woonplaatsen waar ik heb gewoond/nog woon - zijnde Boechout, Antwerpen en Mol - er warme bakkers zijn met degelijke koffiekoeken. Qua reservatie: in een gehucht verderop kan je online reserveren en dan je bestelling afhalen in het pand naast de eigenlijke bakkerswinkel. Superhandig, want dat is toekomen, je naam zeggen, je bestelling ontvangen en terug doorgaan.Bij ons is er welgeteld één deftige koffiekoekenbakker - dus niet ingevroren - en daar moet je de dag voordien al reserveren als je kans wil maken. De glimlach van ‘ha, ik had gereserveerd, suckers!’ is onmiskenbaar bij zij die buiten wandelen met ‘s wereld’s beste frangipane koek. Toch eigenlijk een - first world - schande dat er in heel Kortrijk welgeteld ene goede warme bakker is.
Eigen glimlach: eerste keer in maanden onder de donsdeken en gewoon toasty comfortabel!
Op een zondag om 7u25 bij den bakker staan...I cracked the code.
Bij de bakker is het in 't week-end altijd druk, er is blijkbaar een eerste rush van 06h30-07h30 (onder meer omdat er enkele vroege vogels komen afhalen voor de hele wijk), en vanaf 07h45 wordt het opnieuw druk. Dit week-end, net zoals vorig week-end, binnengestapt om 07h25, max één klant voor me in de winkel, en tegen de tijd dat ik betaald heb en buiten stap staat er 5-7 man te wachten.![]()
![]()
![]()