Je glimlach van vandaag

Gelukkig dat het een BG-er is, anders had half zijn living vol gestaan. Nu zal dat in een hoekje van de garage wel gestockeerd geraakt zijn.
you jest, maar euhm het is net omdat de living hier in opbouw is dat er zoveel karton is. die living staat quasi leeg dus.
10 kubieke meter is ook maar 5m op 2m op 1m, dat past hier perfect in de tweede garage :unsure:

Dit is geen nieuwe, ik ga er ook van uit dat dit gewoon een goed mens is en dat priesterschap…tja … maar hoe excellent is dees??
IMG_0130.jpeg

TMF komt voor één dag terug :love:.

Op 1 november 2015 hield de zender het voor bekeken, maar op zaterdag 14 oktober is er een eenmalige comeback. Dan zendt Pickx, het TV-platform van Proximus, live uit vanuit de Stadsfeestzaal in Antwerpen. Tijdens een 13 uur durende show duiken de VJ’s van toen in de archieven van de zender.
Geen TMF zonder chat. Via de site of de app kunnen kijkers, net als in die goeie oude tijd, gratis berichtjes sturen om op zoek te gaan naar een lief of die ene vriend of vriendin een hart onder de riem te steken. Of gewoon de groetjes doen. Net als toen.

TMF komt voor één dag terug :love:.
"Kijkers kunnen, net zoals in de tijd, gratis berichtjes sturen via de site of app"

Beetje misleidend naar de tijd van toen, voor zover ik wist moest ge dat naar een specified nummer sturen en dat was 0,5 of 0,75 cent per bericht geloof ik en dan kwam uw bericht in de chat.
De laatste paar jaren van TMF wel niet meer gevolgd dus misschien dat het toen wel gratis was via een app ofzo.

Ik zag toen mensen die hele gesprekken voerden in die chat en ik dacht "amai aan pakweg 75 cent per bericht kan da wel tellen"

Ook altijd grappig dat volk wat gesprekken voerden met een moderator zoals " hey hoe gaat het " of " ja met mij ook alles goed"
Die moderators deden die berichten gratis dus die hadden gemakkelijk een praatje te maken.

Eilandje vanuit Napels vertrokken uurke ofzo kei schoon maar morgen is t hier heel den dag stevige regen. Zee stuk wilder al, eerste poging voor boot die ons terug naar Napels moest brengen geraakte niet aangemeerd nu net poging twee gehad. De manier waarop de passagiers die boot opmoesten, dat zou in België in de gazet komen :lol: . Een half mirakel dat er niemand overboord is gevallen bij het opstappen (voor zover ik weet) :lol: .

Love the Italian Way :D .

I cracked the code.

Bij de bakker is het in 't week-end altijd druk, er is blijkbaar een eerste rush van 06h30-07h30 (onder meer omdat er enkele vroege vogels komen afhalen voor de hele wijk), en vanaf 07h45 wordt het opnieuw druk. Dit week-end, net zoals vorig week-end, binnengestapt om 07h25, max één klant voor me in de winkel, en tegen de tijd dat ik betaald heb en buiten stap staat er 5-7 man te wachten. :clap: :clap: :clap:

I cracked the code.

Bij de bakker is het in 't week-end altijd druk, er is blijkbaar een eerste rush van 06h30-07h30 (onder meer omdat er enkele vroege vogels komen afhalen voor de hele wijk), en vanaf 07h45 wordt het opnieuw druk. Dit week-end, net zoals vorig week-end, binnengestapt om 07h25, max één klant voor me in de winkel, en tegen de tijd dat ik betaald heb en buiten stap staat er 5-7 man te wachten. :clap: :clap: :clap:
En nu weet iedereen dit een staan ze volgend weekend om 7.35 met zijn allen in de bakkerij.

Dan voel ik me nog beter, want dat is 't moment dat ik die bakkerij verlaat
Bij ons is er welgeteld één deftige koffiekoekenbakker - dus niet ingevroren - en daar moet je de dag voordien al reserveren als je kans wil maken. De glimlach van ‘ha, ik had gereserveerd, suckers!’ is onmiskenbaar bij zij die buiten wandelen met ‘s wereld’s beste frangipane koek. Toch eigenlijk een - first world - schande dat er in heel Kortrijk welgeteld ene goede warme bakker is.

Eigen glimlach: eerste keer in maanden onder de donsdeken en gewoon toasty comfortabel!

Mijn schoonpa is op vakantie, dus dat betekent dat ik een weekje bij zijn thuis slaap en op de honden let. Ik moet toegeven, ik ben blij om even op mezelf te zijn en mijn eigen ding te doen 's avonds. Niet dat ik dat thuis niet doe, maar een vriendin en hond eisen je aandacht op.

Bij ons is er welgeteld één deftige koffiekoekenbakker - dus niet ingevroren - en daar moet je de dag voordien al reserveren als je kans wil maken. De glimlach van ‘ha, ik had gereserveerd, suckers!’ is onmiskenbaar bij zij die buiten wandelen met ‘s wereld’s beste frangipane koek. Toch eigenlijk een - first world - schande dat er in heel Kortrijk welgeteld ene goede warme bakker is.

Eigen glimlach: eerste keer in maanden onder de donsdeken en gewoon toasty comfortabel!
Dan heb ik het geluk dat op de drie woonplaatsen waar ik heb gewoond/nog woon - zijnde Boechout, Antwerpen en Mol - er warme bakkers zijn met degelijke koffiekoeken. Qua reservatie: in een gehucht verderop kan je online reserveren en dan je bestelling afhalen in het pand naast de eigenlijke bakkerswinkel. Superhandig, want dat is toekomen, je naam zeggen, je bestelling ontvangen en terug doorgaan.

#countingmyblessings

I cracked the code.

Op een zondag om 7u25 bij den bakker staan...

Wie zijn ze, wat doen ze, en waarom...

Nu, ik moet ook wel zeggen dat ik echt wel een degelijke bakker in de buurt mis. Er is 1´tje waar je kunt reserveren maar da´s op en af toch ook al 25 minuten rijden. En da´s dan nog vlakbij het stad.

Terug
Bovenaan