Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor een massa-evenement op 8 km van mijn deur zou ik gewoon de fiets pakken hoorWij wonen er 8km vandaan en hebben het na 2 uur file opgegeven toen we ook nog eens de eindeloze wachtrij bij de shuttlebussen zagen staan Het was een drama… Zo jammer dit!

Dat is goed voor t milieu, dat is niet meteen zijn stijl. De wereld moet kapot en Liefst zo rap mogelijk past hem beterVoor een massa-evenement op 8 km van mijn deur zou ik gewoon de fiets pakken hoor![]()
.Dedju, niks voor de regio Kempen.YES, donder bliksem en heeeel veel regen hier.(regio aalter)
Eindelijk.... was hier paar uur terug alweer 28 graden binnen.... (thuiswerk).
ik vind dat eigenlijk wel positief, dat soort berichten van "nooit meer". hoe meer hoe liever, want da's toch maar van dat irritant zaag-volk, dus volgend jaar gaat het wel de moeite zijn, want een pak aangenamer publiek, en minder dus.
Zoals gewoonlijkDedju, niks voor de regio Kempen.

GODVERDOMME JONGUHDedju, niks voor de regio Kempen.

Niet waar.Dat is goed voor t milieu, dat is niet meteen zijn stijl. De wereld moet kapot en Liefst zo rap mogelijk past hem beter.
)
), op volgens mij de kortste stand. Op de meeste plaatsen zie je niet meer dat er gras stond, dat is gewoon bruin omdat hij in de wortels zat.
Misschien toch beter gewoon een frees kopen.Sebiet valt die pony dood wegens gebrek aan eten, en dan hebben de wolven ook niets meer te eten en gaan ze onze kinderen opeten. En dat is dus allemaal de schuld van het plaatselijke voetbalteam. In ons dichtbevolkt landje is gewoon geen plaats voor voetbalteams!Mijn buurman van 80 jaar oud is nogal een "fan" van het gras maaien.
Hij heeft een kleine weide naast mijn tuin waar een pony staat. De pony eet maar een deel en laat de rest onaangeroerd, dus op sommige plaatsen staat het gras/onkruid wat hoog. Mijn buurman kan dit mentaal niet aan, maar zijn zitmaaier, een geval van minstens 40 jaar oud die een ongeloofelijk kabaal maakt, is kapot.
Nu is op zondag zijn zoon de grote zitmaaier van het plaatstelijke voetbalteam gaan halen, waarna die zoon alles heeft gemaaid. Daarna sprak ik mijn buurman: "ah gij hebt het uw ook afgedaan (ja, de dag ervoor dus)... ik zou daar vanavond toch nog eens over gaan hoor, ik ga dat ook doen". Dus hij is er op zondagavond nog eens overgegaan.
Deze morgen hoor ik kabaal, en hij is er nog eens over aan het rijden.
Dus op anderhalve dag drie keer dezelfde weide gemaaid (waarvan 2 keer op zondag), op volgens mij de kortste stand. Op de meeste plaatsen zie je niet meer dat er gras stond, dat is gewoon bruin omdat hij in de wortels zat.
Misschien toch beter gewoon een frees kopen.
Ze zouden beter het geld van de voetbal in het kmi steken, het regent hier weer al, triestige zomerSebiet valt die pony dood wegens gebrek aan eten, en dan hebben de wolven ook niets meer te eten en gaan ze onze kinderen opeten. En dat is dus allemaal de schuld van het plaatselijke voetbalteam. In ons dichtbevolkt landje is gewoon geen plaats voor voetbalteams!
FtfyZe zouden beter het geld van de voetbal in het kmi steken, het regent hier weer al, prachtige zomer

Hier in Westel omstreeks 15h25 toch zeker 7 druppels gevallen.Dedju, niks voor de regio Kempen.
Hier in Mol wel drie!Hier in Westel omstreeks 15h25 toch zeker 7 druppels gevallen.

Maar allez. Des te beter natuurlijk.Post in thread 'Je ergernissen van vandaag' https://www.beyondgaming.be/threads/je-ergernissen-van-vandaag.24/post-1093455
Deurbel is terecht
Buurvrouw van hier wat verder had mijn bericht in een facebook groep gelezen en toen ze ging wandelen met haar hond zag ze de bel in haar voortuin liggen. Ze heeft ze net gebracht.
Die pipo's hebben die bel dus 300m meegenomen en dan in de voortuin van een huis gesmeten aan de overkant van't straat.
Hier ist nu wel vies aant gaanHier in Mol wel drie!

In Vejel waren de druppels nog steeds te tellen.Hier ist nu wel vies aant gaan![]()