Je glimlach van vandaag

waterverzachter geïnstalleerd, had zonder optie X gevraagd omdat toch niet zo relevant voor mij (actieve kool ofzoiets), toch geïnstalleerd met die optie en niets extra moeten betalen.

Zalig dagje. Om 7u opgestaan voor een 100 km met de fiets, lekkere koude pasta gegeten en nu in het zonnetje aan het zwembad met een ijsje. Geen vrouw of kinderen of krijsende kinderen van buren of ruziemakende buren.

(wel pauper zwembad niet in de grond en ijsjes van de witte producten)

Zalig dagje. Om 7u opgestaan voor een 100 km met de fiets, lekkere koude pasta gegeten en nu in het zonnetje aan het zwembad met een ijsje. Geen vrouw of kinderen of krijsende kinderen van buren of ruziemakende buren.

(wel pauper zwembad niet in de grond en ijsjes van de witte producten)
Ik heb daarnet gezwift (want telewerk en dus bereikbaar), en ik was mijn eigen zwembad...

Wij moeten iemand bellen schat stopt me filmen. Allez belt iemand schat alleeeeeez jong!

help ik kom niet meer bij.

Wij moeten iemand bellen schat stopt me filmen. Allez belt iemand schat alleeeeeez jong!

Maar allez, seg, we wonen hier nog maar just en we maken dit al mee. Dat hebben ze speciaal voor ons gedaan 🤦‍♂️

En wie was er in fout? Geen idee wat de "vaarregels zijn"

Metro 2033 playthrough aan het zien. Voor mij toch een van de beste games ooit. Heb al eens playthrough gezien, dan zelf gespeeld en nu weer aan het kijken. Ondanks dat het toch al een leeftijd heeft ziet het er goed uit en qua sfeer is het ook gewoon top

F5fnIaSWcAA9YE2

Bij het scrollen in Lightroom uitgekomen op de foto's van de geboorte van de dochter bijna 5 jaar terug. Ik was al helemaal vergeten dat ik wel een paar foto's had gemaakt toen.

Laatst bewerkt:
Yannick Carrasco over zijn transfer naar het mooie Saudi-Arabië.

De erbarmelijke mensenrechtensituatie in het land, speelde schijnbaar dan weer geen rol in zijn beslissing. ‘Cristiano Ronaldo is er toch ook met zijn vrouw? Neymar met zijn moeder? Ik ben daar zelf ook gaan kijken en er is volgens mij niets verkeerd aan. De vrouwen lopen daar gewoon over straat. Het is een mooi land. Ik luister niet naar wat de mensen zeggen. Ik wil dat zelf meemaken en dan zal ik mijn oordeel wel vellen. Ik zag er niets bijzonder’, was het ontluisterende antwoord.

Laughing.Out.Loud.

En wie was er in fout? Geen idee wat de "vaarregels zijn"
Beroepsvaart heeft altijd voorrang op de pleziervaart.
Die grote binnevaartschepen hebben soms een dode hoek van meer dan 200m en kunnen veel moeilijker stoppen/manoeuvreren.

Terug
Bovenaan