Green Mamba
Well-known member
Je vrouw?1 strijkplank verkocht voor 20k
Sommige hier weten wel wat ik bedoel![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je vrouw?1 strijkplank verkocht voor 20k
Sommige hier weten wel wat ik bedoel![]()

Ik heb daarnet gezwift (want telewerk en dus bereikbaar), en ik was mijn eigen zwembad...Zalig dagje. Om 7u opgestaan voor een 100 km met de fiets, lekkere koude pasta gegeten en nu in het zonnetje aan het zwembad met een ijsje. Geen vrouw of kinderen of krijsende kinderen van buren of ruziemakende buren.
(wel pauper zwembad niet in de grond en ijsjes van de witte producten)
Maar allez, seg, we wonen hier nog maar just en we maken dit al mee. Dat hebben ze speciaal voor ons gedaan![]()
BEKIJK - Omstaander filmt aanvaring tussen binnenvaartschip en plezierboot op de Schelde in Temse | VRT NWS Nieuws
In Temse was er gisteravond een botsing op de Schelde, tussen een binnenvaartschip en een plezierboot. Een vrouw raakte daarbij lichtgewond. Een omstaander filmde alles. Volgens getuigen was het binnenvaartschip na de botsing doorgevaren, maar volgens de scheepvaartpolitie is er geen sprake van...www.vrt.be
Wij moeten iemand bellen schat stopt me filmen. Allez belt iemand schat alleeeeeez jong!
help ik kom niet meer bij.

En wie was er in fout? Geen idee wat de "vaarregels zijn"![]()
BEKIJK - Omstaander filmt aanvaring tussen binnenvaartschip en plezierboot op de Schelde in Temse | VRT NWS Nieuws
In Temse was er gisteravond een botsing op de Schelde, tussen een binnenvaartschip en een plezierboot. Een vrouw raakte daarbij lichtgewond. Een omstaander filmde alles. Volgens getuigen was het binnenvaartschip na de botsing doorgevaren, maar volgens de scheepvaartpolitie is er geen sprake van...www.vrt.be
Wij moeten iemand bellen schat stopt me filmen. Allez belt iemand schat alleeeeeez jong!
help ik kom niet meer bij.
En wie was er in fout? Geen idee wat de "vaarregels zijn"

Is dat niet zoals een tram versus andere weggebruikers?Over het algemeen is het meest wendbare schip in fout. Het idee is dat dat grote rivierschip die botsing veel moeilijker kan voorkomen.
De erbarmelijke mensenrechtensituatie in het land, speelde schijnbaar dan weer geen rol in zijn beslissing. ‘Cristiano Ronaldo is er toch ook met zijn vrouw? Neymar met zijn moeder? Ik ben daar zelf ook gaan kijken en er is volgens mij niets verkeerd aan. De vrouwen lopen daar gewoon over straat. Het is een mooi land. Ik luister niet naar wat de mensen zeggen. Ik wil dat zelf meemaken en dan zal ik mijn oordeel wel vellen. Ik zag er niets bijzonder’, was het ontluisterende antwoord.
Beroepsvaart heeft altijd voorrang op de pleziervaart.En wie was er in fout? Geen idee wat de "vaarregels zijn"
Ze willen gewoon de mening van de chauffeur van de takelwagen wetenWat een wondermooie metafoor voor het beleid waar die partij voor staat.