Green Mamba
Well-known member
Die worden dan wel ondertiteldToch wel genoten van die serie, toen Antwerps nog meer dan nu de boventoon voerde op teevee. Vandaag durven ze zelfs programma's maken in het West-Vlaams.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die worden dan wel ondertiteldToch wel genoten van die serie, toen Antwerps nog meer dan nu de boventoon voerde op teevee. Vandaag durven ze zelfs programma's maken in het West-Vlaams.

Die worden dan wel ondertiteld![]()
hoeveel zaterdagnamiddagen ben je daar met de dames van middelbare leeftijd voor op sjok geweest?De hagelandse 101km gedaan.
Jeetje. Ik weet niet of ik die ooit nog eens doe.
Beyond pittig.
De sterkste en vettigste hellingen zijn pas tegen het einde aan.

Ah daar is die, ik was haast teleurgesteld. Even teleurgesteld als mocht ik het niet gehaald hebben. (Nee toch niet.)hoeveel zaterdagnamiddagen ben je daar met de dames van middelbare leeftijd voor op sjok geweest?![]()

Namen en shamenIn een propere zaak eten is toch altijd extra genieten hé![]()
![]()
Zo´n dingen zijn ergens begrijpelijk. Je weet dat TeamJustitie tergend traag is en dat er hoogstwaarschijnlijk een of ander zwakke straf gegeven wordt, dus dan moeten we niet schrikken dat mensen het recht zelf in handen nemen.![]()
Te schande gemaakt op sociale media en nu ook gebroken oogkas geslagen: Alain (34) pakt beschonken aanrijder van dochter hard aan
Wachten op een proces in de politierechtbank duurde blijkbaar te lang en dus nam Alain R. afgelopen weekend het recht in eigen handen. De Pittemnaar ging door het lint en haalde zwaar uit naar een man die enkele weken geleden zijn 7-jarige dochter aanreed en daarna vluchtmisdrijf pleegde.www.hln.be
Jammer dat hij hiermee zelf vodden gaat krijgen.
Zo´n dingen zijn ergens begrijpelijk. Je weet dat TeamJustitie tergend traag is en dat er hoogstwaarschijnlijk een of ander zwakke straf gegeven wordt, dus dan moeten we niet schrikken dat mensen het recht zelf in handen nemen.
Als het wat meezit voor de dader is het in Brussel te doen, hierna nog even in beroep gaan en we zijn weer even verderZo´n dingen zijn ergens begrijpelijk. Je weet dat TeamJustitie tergend traag is en dat er hoogstwaarschijnlijk een of ander zwakke straf gegeven wordt, dus dan moeten we niet schrikken dat mensen het recht zelf in handen nemen.

Idd. Dat zijn nu eenmaal de risico's als ge met een stuk in uw kraag gaat rondrijden.Zo´n dingen zijn ergens begrijpelijk. Je weet dat TeamJustitie tergend traag is en dat er hoogstwaarschijnlijk een of ander zwakke straf gegeven wordt, dus dan moeten we niet schrikken dat mensen het recht zelf in handen nemen.
Je komt inderdaad verward over, het zal de leeftijd zijn.Ge weet dat ge nen oude zak aan't worden zijt, wanneer ge samen met uw vrouw een stuk nougat(330g gezouten caramel, the good shit) aan't rouwen zijt. Fuckin kut meelwormen.
Waar is den tijd da'k nog lijnen van de wc deed? Right, nooit. Dat was DiCaprio in Basketball Diarree.
Hij was beter eens gaan plassen tegen die buurman zijn auto. Het schijnt dat (minister van) justitie dat niet zo'n probleem vindt.Zo´n dingen zijn ergens begrijpelijk. Je weet dat TeamJustitie tergend traag is en dat er hoogstwaarschijnlijk een of ander zwakke straf gegeven wordt, dus dan moeten we niet schrikken dat mensen het recht zelf in handen nemen.
Ongelukjes kunnen gebeuren, maar dat je dan ook doodleuk nog even vluchtmisdrijf gaat plegen terwijl dat dan blijkbaar iemand van de buren is.Ik snap het wel, zou mij ook moeilijk kunnen inhouden als er iemand mijn kinders omverrijdt.

bwa, ideaal toch, dan moet je daar al niet meer voor zorgenDating profiel tegengekomen van Candy (geen artiestennaam maar in het middelbaar wel de beste vriendin van de zus van mijn beste maat).
Ze heeft ondertussen een volwassen zoon wat tienerzwangerschap (en vooroordeel alsnog 25 jaar later) bevestigt
Hij lijkt niet op mij. Vind ik.