Je glimlach van vandaag

Die worden dan wel ondertiteld 🤷‍♂️
77fb5e106903d40be9c5c0295f6cfa84-jpg.jpg

hoeveel zaterdagnamiddagen ben je daar met de dames van middelbare leeftijd voor op sjok geweest? :S
Ah daar is die, ik was haast teleurgesteld. Even teleurgesteld als mocht ik het niet gehaald hebben. (Nee toch niet.)

De jongste was 26, de 2de jongste 36, eentje 38. De rest 40+ja.
Niet dat die meededen uiteindelijk :p

De partner was uiteindelijk een hij. Maar onderweg was er jong en strak genoeg te zien.

Jammer dat hij hiermee zelf vodden gaat krijgen.
Zo´n dingen zijn ergens begrijpelijk. Je weet dat TeamJustitie tergend traag is en dat er hoogstwaarschijnlijk een of ander zwakke straf gegeven wordt, dus dan moeten we niet schrikken dat mensen het recht zelf in handen nemen.

Zo´n dingen zijn ergens begrijpelijk. Je weet dat TeamJustitie tergend traag is en dat er hoogstwaarschijnlijk een of ander zwakke straf gegeven wordt, dus dan moeten we niet schrikken dat mensen het recht zelf in handen nemen.

Ze moesten eerst nog 24 maand wachten om dan een oproep voor getuigen te lanceren. Je moet dat begrijpen hé, Farouk is druk bezet.

Als het wat meezit voor de dader is het in Brussel te doen, hierna nog even in beroep gaan en we zijn weer even verder :unsure:

Idd. Dat zijn nu eenmaal de risico's als ge met een stuk in uw kraag gaat rondrijden.

Ge weet dat ge nen oude zak aan't worden zijt, wanneer ge samen met uw vrouw een stuk nougat(330g gezouten caramel, the good shit) aan't rouwen zijt. Fuckin kut meelwormen.

Waar is den tijd da'k nog lijnen van de wc deed? Right, nooit. Dat was DiCaprio in Basketball Diarree.

Ge weet dat ge nen oude zak aan't worden zijt, wanneer ge samen met uw vrouw een stuk nougat(330g gezouten caramel, the good shit) aan't rouwen zijt. Fuckin kut meelwormen.

Waar is den tijd da'k nog lijnen van de wc deed? Right, nooit. Dat was DiCaprio in Basketball Diarree.
Je komt inderdaad verward over, het zal de leeftijd zijn.

Hij was beter eens gaan plassen tegen die buurman zijn auto. Het schijnt dat (minister van) justitie dat niet zo'n probleem vindt.

Ik snap het wel, zou mij ook moeilijk kunnen inhouden als er iemand mijn kinders omverrijdt.

Dating profiel tegengekomen van Candy (geen artiestennaam maar in het middelbaar wel de beste vriendin van de zus van mijn beste maat).
Ze heeft ondertussen een volwassen zoon wat tienerzwangerschap (en vooroordeel alsnog 25 jaar later) bevestigt 😌
Hij lijkt niet op mij. Vind ik.

Dating profiel tegengekomen van Candy (geen artiestennaam maar in het middelbaar wel de beste vriendin van de zus van mijn beste maat).
Ze heeft ondertussen een volwassen zoon wat tienerzwangerschap (en vooroordeel alsnog 25 jaar later) bevestigt 😌
Hij lijkt niet op mij. Vind ik.
bwa, ideaal toch, dan moet je daar al niet meer voor zorgen

Terug
Bovenaan