Je glimlach van vandaag

Ons bedrijf biedt aan om aandelen te kopen. Gegarandeerd minimumrendement van 4% op jaarbasis, werkgever past bij en staat voor 5 jaar vast. Vorige keer dat ik dat deed investeerde ik €1000 en kreeg ik €3000 terug. Je zou eigenlijk stom zijn om het niet te doen.

Ons bedrijf biedt aan om aandelen te kopen. Gegarandeerd minimumrendement van 4% op jaarbasis, werkgever past bij en staat voor 5 jaar vast. Vorige keer dat ik dat deed investeerde ik €1000 en kreeg ik €3000 terug. Je zou eigenlijk stom zijn om het niet te doen.

En wij kunnen via u investeren?

De hagelandse 101km gedaan.

Jeetje. Ik weet niet of ik die ooit nog eens doe.
Beyond pittig.
De sterkste en vettigste hellingen zijn pas tegen het einde aan.

(En nu verwacht ik negatieve aandacht van Zub.🤭)

Eens de schaafwonde tussen mijn benen beter bekeken. Blijft daar maar vochtig.

Een geelwit blinkend stuk huid van 4 cm breed met een rode rand rondom waar steeds vocht uitloopt is de definitie van een ontsteking zekers.

Hopelijk werkt net niet vervallen jodium (isobetadine). 😑

Laatst bewerkt:
Eens de schaafwonde tussen mijn benen eens beter bekeken. Blijft daar maar vochtig.

Een geelwit blinkend stuk huid van 4 cm breed met een rode rand rondom waar steeds vocht uitloopt is de definitie van een ontsteking zekers.

Hopelijk werkt net niet vervallen jodium (isobetadine). 😑
Je kan ook naar de dokter gaan als dat zo blijft?

Het is belachelijk maar ik kwam effe niet bij toen ik merkte hoe deze vrouw een bril aan heeft, en een bril op haar hoofd heeft. Was ze vergeten dat die daar zat? Vindt ze die look gewoon in?

Het is belachelijk maar ik kwam effe niet bij toen ik merkte hoe deze vrouw een bril aan heeft, en een bril op haar hoofd heeft. Was ze vergeten dat die daar zat? Vindt ze die look gewoon in?

Da's voor mensen die een bril nodig hebben om ver te kunnen zien èn een leesbril nodig hebben en geen overloper willen of kunnen verdragen.
De leesbril had ook aan een kettingkje om haar hals kunnen hangen. 😁

Da's voor mensen die een bril nodig hebben om ver te kunnen zien èn een leesbril nodig hebben en geen overloper willen of kunnen verdragen.
De leesbril had ook aan een kettingkje om haar hals kunnen hangen. 😁
Das toch echt niet praktisch he.

1693854424946.png

the-office.gif

The office op canvas, ik vraagme af of ze alle seizoenen zullen uitgeven...

Ben moeten stoppen bij seizoen 4, omdat Netflix de greedy fucks willen uithangen met hun sharing systeem dat naar de klote is geholpen...

🤦‍♂️ Stom. Ik had het beter eerst even opgezocht.
Zus van de Jeans, die lookalikes waren van ZZ-top. Frituur 't Half Kieke was alle dagen open, soms gesloten.

Toch wel genoten van die serie, toen Antwerps nog meer dan nu de boventoon voerde op teevee. Vandaag durven ze zelfs programma's maken in het West-Vlaams.

Terug
Bovenaan