Het is te laat eh!Trouwdag vandaag
Over n halfuurke vertrekken, toch een klein stresske nu![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is te laat eh!Trouwdag vandaag
Over n halfuurke vertrekken, toch een klein stresske nu![]()
Inderdaad, kan niemeer terug.Het is te laat eh!
Het kan altijd, als je het ECHT wilt!Inderdaad, kan niemeer terug.
Allè kan altijd natuurlijk
Waar is de kerk ?Inderdaad, kan niemeer terug.
Allè kan altijd natuurlijk

Nie in de kerk getrouwdWaar is de kerk ?
We kunnen : We object roepen.
![]()
)Ons bedrijf biedt aan om aandelen te kopen. Gegarandeerd minimumrendement van 4% op jaarbasis, werkgever past bij en staat voor 5 jaar vast. Vorige keer dat ik dat deed investeerde ik €1000 en kreeg ik €3000 terug. Je zou eigenlijk stom zijn om het niet te doen.
De hagelandse 101km gedaan.
Jeetje. Ik weet niet of ik die ooit nog eens doe.
Beyond pittig.
De sterkste en vettigste hellingen zijn pas tegen het einde aan.
(En nu verwacht ik negatieve aandacht van Zub.)

Je kan ook naar de dokter gaan als dat zo blijft?Eens de schaafwonde tussen mijn benen eens beter bekeken. Blijft daar maar vochtig.
Een geelwit blinkend stuk huid van 4 cm breed met een rode rand rondom waar steeds vocht uitloopt is de definitie van een ontsteking zekers.
Hopelijk werkt net niet vervallen jodium (isobetadine).![]()
Eerst de oldskool manier:Je kan ook naar de dokter gaan als dat zo blijft?
Of op zijn mcGyvers: duct tape op plakken?Eerst de oldskool manier:
Regelmatig uitwassen met zeep en ontsmetten. Zal wel meevallen.
Lijkt me pijnlijker nadien dan ontharen met van die strips.Of op zijn mcGyvers: duct tape op plakken?
Da's voor mensen die een bril nodig hebben om ver te kunnen zien èn een leesbril nodig hebben en geen overloper willen of kunnen verdragen.Het is belachelijk maar ik kwam effe niet bij toen ik merkte hoe deze vrouw een bril aan heeft, en een bril op haar hoofd heeft. Was ze vergeten dat die daar zat? Vindt ze die look gewoon in?
![]()
Wanneer ‘Sus en Klus’ je digitale meter komen installeren: “Na drie knallen maakten ze zich snel uit de voeten... De schade is enorm”
“We zaten zonder warm water, de garagepoort ging niet meer open, de diepvriezer is kapot...” De simpele installatie van een digitale meter door Fluvius is bij Roger en Marina uit Kessel-Lo compleet de mist ingegaan. Hoe kon het zo fout lopen? Door een catastrofale vergissing van de twee...www.hln.be

Das toch echt niet praktisch he.Da's voor mensen die een bril nodig hebben om ver te kunnen zien èn een leesbril nodig hebben en geen overloper willen of kunnen verdragen.
De leesbril had ook aan een kettingkje om haar hals kunnen hangen.![]()
Da was Janine van frituur t half kieken hare zin niet die van Sabrina.
Da was Janine van frituur t half kieken hare zin niet die van Sabrina.
Wel props voor de backeljau's vermoedelijk de tweede beste serie ooit gemaakt in Vlaanderen na FC De Kampioenen, eventueel nen tie met Matroesjka's.
Stom. Ik had het beter eerst even opgezocht.Zus van de Jeans, die lookalikes waren van ZZ-top. Frituur 't Half Kieke was alle dagen open, soms gesloten.Stom. Ik had het beter eerst even opgezocht.