Je glimlach van vandaag

Hoewel ik al aan mijn tweede paar zit, eindelijk de zaligheid ontdekt van klassieke Birkenstock sandalen op reis naar het zuiden. Praktisch bij inchecken, in de vlieger zelf en ter plaatse super comfortabel.

Beter laat dan nooit zeker?
Ze beginnen nochtans meer en meer met de nadelen er van aan te geven, belangrijk is om ze niet volcontinue (ook niet op een dag) te dragen. Maar een alternatief qua comfort dat dan wel gezonder was, hadden ze ook niet.

Toevallig was ik er, en voor mij zat een vrouw gewoon elk lied integraal op te nemen, zonder in te zoomen. Ik vraag me dan ook wel af of die dan dat concert nog eens thuis wil herbeleven met beperkte resolutie en slecht geluid.
Ik heb ze gevonden:

Mooi in 12 stukjes voor het nageslacht tot er een betere versie komt 🤷‍♂️ Waarschijnlijk die van de cameraman op de tribune linksonder die een veel betere camera en zicht heeft.

Vandaag iets moeten kopen, de typische "schrijf u in op onze nieuwsbrief voor 5% korting". Kortingscode "5korting".
Eens getest, en 10korting bleek ook gewoon te werken :P

a9qV1E6_700bwp.webp

Laatst bewerkt:
Ik begrijp eerlijk gezegd de meerwaarde niet van die smartphonefilmpjes.
ik snap het ook niet dat ge dat constant doet, maar langs de andere kant: mensen betalen goed geld voor een concert, als zij dan heel dat concert willen filmen, laat hen dan toch? Ik kan het nog begrijpen dat ge u er aan irriteert als ene zijne gsm heel de tijd voor uw neus houdt, maar ge zit op een concert, daar zijn wel meer dingen lastig: ene die groter is dan u die voor u staat, ene die te wild danst en constant tegen u opbokst, iemand naast u die zo vals als een kat meebrult, iemand die uit maat meeklapt, ...
Als mensen tevreden zijn met zo'n filmkes is dat toch goed voor hen? Niet iedereen wil topgeluid of haarscherpe beelden. het feit dat ze er bij waren en ze het zelf hebben opgenomen is gewoon al top voor zo iemand, denk ik. Als zij het concert zo willen ervaren en achteraf blij zijn dat ze die filmkes hebben, is dat toch nice?

Met mijn grote mond gezegd dat ik wel een skydive als verjaardagscadeau wou. Komt het vriendinnetje daar mee af :unsure: Nu moet ik dat nog gaan doen ook. Langs de ene kant is het wel fijn. Langs de andere kant.

1691520056157.png

Terug
Bovenaan