Je glimlach van vandaag

IMG-5991.webp

Met mijn grote mond gezegd dat ik wel een skydive als verjaardagscadeau wou. Komt het vriendinnetje daar mee af :unsure: Nu moet ik dat nog gaan doen ook. Langs de ene kant is het wel fijn. Langs de andere kant.

Bekijk bijlage 21861
Tip: Bij veel clubs is uw eerste sprong in opleiding niet veel duurder als een tandem sprong. Dan springt ge effectief alleen en doet ge zelf een echte skydive (instructeur springt wel mee).

Voordeel: Veel betere ervaring, en ge kunt erna doorzetten met de rest van de lessen voor uw diploma als ge wilt.

Zoek op "AFF" + 1 sprong / initiatiesprong / 1 les

We hebben gasten uit Mexico. Gisterenavond toegekomen en ze hadden het koud in de woonkamer, waar het 21.5 °C was, dus allemaal een trui extra aan om hier binnen rond te lopen. Wat extra dekens op het bed.

Binnen een week gaan wij naar daar, vandaag geven ze dit weer:
weer.png

Help

We hebben gasten uit Mexico. Gisterenavond toegekomen en ze hadden het koud in de woonkamer, waar het 21.5 °C was, dus allemaal een trui extra aan om hier binnen rond te lopen. Wat extra dekens op het bed.

Binnen een week gaan wij naar daar, vandaag geven ze dit weer:
Bekijk bijlage 21878

Help
Ik ben zo ooit tussen kerst en nieuwjaar naar Turkije geweest. Dat was daar een aangename 22-23°c en wij liepen in onze t-shirt en korte broek rond. Al die Turken met muts en dikke truien aan raar naar ons kijken. Ja jongens bij ons is deze temperatuur zomer 😀

Ik ben zo ooit tussen kerst en nieuwjaar naar Turkije geweest. Dat was daar een aangename 22-23°c en wij liepen in onze t-shirt en korte broek rond. Al die Turken met muts en dikke truien aan raar naar ons kijken. Ja jongens bij ons is deze temperatuur zomer 😀
Ja daar is dat hetzelfde, vorige keer reisden we met de bus van Veracruz naar Xalapa. Dat is van de (tropische) kust naar de bergen. Al die mensen van daar hun sjaal aan het aandoen, een trui extra aan het aantrekken, en wij in onze shorts en T-shirts blij dat we eens aangename temperaturen beleefden.

Het gehoor van dochterlief dat zich, tegen de verwachting in, hersteld heeft waardoor ze nu even goed hoort als een ander kindje. 🥳

Enkel het luisteren nog. 🙈

Terug
Bovenaan