Je glimlach van vandaag

Zo is er altijd baas boven baas, behalve dan voor @ugar die Carolina Reapers eet :eek2:.
Geen hele heh, gewoon een lepeltje puree.
Ik kan je verzekeren dat mijn lichaam daar heel fors op reageerde, maagpijn, koortsig gevoel, zweten, ....
En zoals al gezegd, daarna geen smaak van de vers gemaakt hummus-schotel die ik had besteld.
Ik denk niet dat ik dat nog opnieuw eet hoor, wil dat misschien wel eens kweken, dat pas een beetje bij mijn imago van crazy gardener
En delen van India en Korea lachen dan weer met haar.
Voor het werk ooit in Rayong geweest, en daar mee gegeten in de kantine van 't bedrijf. Daar was een saus bij die echt verschrikkelijk spicy was. En volgens de site manager kloegen waren er daar mensen die vonden dat het eten vrij flauw was. :wallbash:

Ik heb ooit een stuk rauwe habanero gegeten en daar 2 dagen een gezwollen lip en neus van gehad. Ik hoop dat ik nooit te weten kom hoe een Carolina Reaper proeft.
Dat smaakt zo
Chili Klaus (rechts in beeld, doet dot soort interviews met veel mensen, altijd lachen)
Is ongeveer 10 x pikanter dan een habanero

En dan in de douche nietsvermoedend mijn ogen aangeraakt met handen die ik enkel afgespoeld had.

Feel the burn.
Ooit eens Tabasco gebruikt en daarna naar de wc gemoeten. Bleek dat er wat Tabasco, wat nu niet bepaald de strafste peper is, aan mijn handen hing en dat dat op een nogal gevoelig lichaamsdeel terecht is gekomen. Toch een paar uur rondgelopen met het gevoel een SOA te hebben opgelopen :unsure:

En hoogst waarschijnlijk lacht uw vrouw met zulke pepers.
Zij eet niet zo pikant gezien haar nationaliteit, dus we zijn op dit moment eigenlijk naar elkaar toe gegroeid, waar ik al vaker eens wat pikante saus toevoeg.

Anderzijds heeft ze een kennis die hier ook woont en eens bij ons kwam eten. Ze had toen een pikante saus zelf gemaakt waarvan we beiden met een mespunt meer dan genoeg hadden, en die kerel was nog niet niet die saus aan het uitlepelen.

Druilerige namiddag. Allemaal samen in de zetel naar een disneyfilm kijken terwijl de regen tegen de ramen tikt :love:

Encanto. Nog niet gezien.

FB-IMG-1691331709266.jpg

Ik weet niet of het een glimlach of eerder een WTF moment qua slechte marketing was maar het toverde vandaag toch een glimlach op mijn gezicht toen ik het zag: winkel met kledij voor een maatje meer dat adverteerde met ronde prijzen :biglaugh:

Ik zag dit zonet, vind dit wel echt cool.
Zanger van The Darkness die concert stop zet en publiek vraagt alle smartphones op te bergen en te genieten van het optreden, en die één persoon in 't publiek opdraagt te filmen en dat te sharen. En dat lijkt nog te werken ook.

Hoewel ik al aan mijn tweede paar zit, eindelijk de zaligheid ontdekt van klassieke Birkenstock sandalen op reis naar het zuiden. Praktisch bij inchecken, in de vlieger zelf en ter plaatse super comfortabel.

Beter laat dan nooit zeker?

Rob De Nijs op concert, bazeke ze :niceone: . Kende enkel zijn bekendste hits maar die kerel heeft nog topsongs en zingt op zijn 80ste nog met geweldig veel emotie. Krijgt heel de zaal stil en vijf minuten later heel de zaal aan t dansen.

Ik heb ooit een stuk rauwe habanero gegeten en daar 2 dagen een gezwollen lip en neus van gehad. Ik hoop dat ik nooit te weten kom hoe een Carolina Reaper proeft.
Veel proeven en smaak zal er niet aan zijn vrees ik. Gewoon pijn en traantjes. That's it.

Ik hou wel van pikant eten, maar als je smaakpapillen worden kaltgestellt is het ook gedaan met de pret.

Ik zag dit zonet, vind dit wel echt cool.
Zanger van The Darkness die concert stop zet en publiek vraagt alle smartphones op te bergen en te genieten van het optreden, en die één persoon in 't publiek opdraagt te filmen en dat te sharen. En dat lijkt nog te werken ook.

Ik begrijp eerlijk gezegd de meerwaarde niet van die smartphonefilmpjes.

Ik begrijp eerlijk gezegd de meerwaarde niet van die smartphonefilmpjes.
Tgoh. Daar valt wat over te zeggen natuurlijk. Als je dat zo eens 15 seconden doet om te sharen met thuisfront moet dat wel kunnen. Dat je daar minuten staat te filmen, terwijl er ook big ass camera alles beter in beeld brengt, tja. Het gaat toch niet meer weggaan, hoe hard ik me er ook aan stoor.

In sommige gevallen kan het dienen als verrekijker om in te zoomen en beter te zien. Althans, zo leek dat toch in het koning Boudewijnstadion met Rammstein. 🤷‍♂️

Veel proeven en smaak zal er niet aan zijn vrees ik. Gewoon pijn en traantjes. That's it.

Ik hou wel van pikant eten, maar als je smaakpapillen worden kaltgestellt is het ook gedaan met de pret.

Klinkt als iets dat een kutchef in zijn eten doet om te maskeren dat de rest op niks trekt :p

Tgoh. Daar valt wat over te zeggen natuurlijk. Als je dat zo eens 15 seconden doet om te sharen met thuisfront moet dat wel kunnen. Dat je daar minuten staat te filmen, terwijl er ook big ass camera alles beter in beeld brengt, tja. Het gaat toch niet meer weggaan, hoe hard ik me er ook aan stoor.

In sommige gevallen kan het dienen als verrekijker om in te zoomen en beter te zien. Althans, zo leek dat toch in het koning Boudewijnstadion met Rammstein. 🤷‍♂️
Toevallig was ik er, en voor mij zat een vrouw gewoon elk lied integraal op te nemen, zonder in te zoomen. Ik vraag me dan ook wel af of die dan dat concert nog eens thuis wil herbeleven met beperkte resolutie en slecht geluid.

Terug
Bovenaan