Tonerider
Well-known member
I swear, 't is niet slecht bedoeld, maar mijn geheugen is gewoon een complete ramp.Da vind ik anders ni wijs. Maar bon k zal het proberen te onthouden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I swear, 't is niet slecht bedoeld, maar mijn geheugen is gewoon een complete ramp.Da vind ik anders ni wijs. Maar bon k zal het proberen te onthouden.
Ale vooruit, tis goed voor ene keer.I swear, 't is niet slecht bedoeld, maar mijn geheugen is gewoon een complete ramp.
Dat is die generatie.Ik zou dit ook als een ergernis kunnen opschrijven, maar ga het toch maar als glimlach noteren. Ik bel mijn 83-jarige mama op (die 30 jaar geleden meerdere rugwervels heeft gebroken bij een val van de trap)
Ik vraag haar hoe het er mee gaat
"Goed" zegt ze "Ik ben xxx aan 't afbreken in de schuur"
Ik geef haar aan dat ze kalm aan moet doen en dat zich niet mag forceren (want ik ken haar)
"Ja hoor, ik doe dat op mijn gemak". "Ik ga nu terug beginnen want ik ben een uur moeten gaan liggen omdat ik te veel rugpijn had van 't werk"
Keer op keer geven we aan dat ze ons mag vragen om te komen helpen
Ik ga haar echt niet meer veranderen...
Nee, t zal meerdere keren zijn, zijn geheugen is niet goedAle vooruit, tis goed voor ene keer.
Ik had de voorbije twee weken verlof, ik zou vooral in de tuin werken, daar is de regen wel tussengekomen, maar ik krijg meer terug door die regen dan dat die regen me stoortIk weet dat de meeste de regen beu zijn. Maar ik ben content dat er eindelijk nog eens zomer is waar de natuur er kleurrijk en gezond uitziet. Ipv zoals de laatste jaren waar alles er heel de zomer lang verdort, bruin en doods uitziet.
Ik sta mezelf toe 1 keer per 3 jaar een klein optimistisch momentje te hebben.
Mag ik je daar optimisme het dubbele van toewensen?Ik sta mezelf toe 1 keer per 3 jaar een klein optimistisch momentje te hebben.

1x per zes jaar?Mag ik je daar optimisme het dubbele van toewensen?![]()
Uw basisrekenen laat u in de steek! Wat doe jij nu weer van werk? Iets met...afmetingen?1x per zes jaar?

Geen stijl, gijPost die dan op z'n minst zonder die onnozele witte rand. Pffft, amateurs![]()
Catwoman ?Zijt ge aan het wandelen in het midden van een bos op Bornholm, kom je een bunker tegen met dit op… wie was het hier in 2014?![]()