Je glimlach van vandaag

Al bijna een hele week mijn eigen opgesteld trainingsschema mooi afgevinkt. En morgen is het een rustdag, dan is het dus een week.
De personal trainer die hier iedere donderdag langskwam heeft me vorige week flink laten afzien omdat ik bijna geen sessies had ingebouwd tijdens haar verlof, en niet echt vooruitgang had geboekt. Laten we dit nu even volhouden.

T’is juist andersom …alles buiten Antwerpen (oud centrum )is parking geworden . ;)

En het ergst van al is dat ik ook in principe een Antwerpenaar (ben van Hoboken ) ben maar ik mag daar ook niet parkeren bovengronds
Ook van die kanten en naar Antwerpen rijd ik het gros van de tijd gewoon met de fiets 👌

Ik ben toch luidop in lachen uitgebarsten... 🤭🤭🤭

Met de hond op wandel:
Voor me zie ik een (best wel knappe) man een auto parkeren voor een huis.
Zijn ramen staan open, muziek nog aan die is duidelijk nog wat aan het chillen. De hond besluit dat dit goed geobserveerd moet worden en zet zich op z'n kont de auto aan te staren.
Na 10 seconden probeer ik door te stappen, maar hij is duidelijk nog niet klaar met observeren. Dus ik lok hem met een hoog stemmetje "alez kom, kom hier!" De man in de auto kijkt me ondertussen geamuseerd aan en besluit ook een duit in het zakje te doen: hij maakt een soort lokkend kusgeluidje.
Reactie van de hond: die wipt een meter achteruit en besluit in sneltempo door te stappen. 🤣
Zal ook niet vaak gebeuren dat iemand van hem weg spurt nog voor hij zijn mond heeft open gedaan. 🤭

Ik dacht op dit forum gelezen te hebben dat die Jaguar + nummerplaat van een gynaecoloog was. Ofwel heb ik daar zelf iets rond verzonnen. :laugh:

Ik dacht op dit forum gelezen te hebben dat die Jaguar + nummerplaat van een gynaecoloog was. Ofwel heb ik daar zelf iets rond verzonnen. :laugh:

Dat heb je goed gelezen. Ik reed er een paar maand geleden achter en heb dan een foto hier gepost. Na wat gegoogle vond ik een ander forum waarin gezegd werd dat het een gynaecologe is. Maar blijkbaar hebben ze bij HLN Google nog niet ontdekt :p.

Laatst bewerkt:
Deze week "DDR" zien rondrijden. Het hing niet op een Trabant dus ik neem aan dat het gewoon de persoplaat is van iemand met weinig historische kennis en een naam als Dimitri De Rudder.

Deze week "DDR" zien rondrijden. Het hing niet op een Trabant dus ik neem aan dat het gewoon de persoplaat is van iemand met weinig historische kennis en een naam als Dimitri De Rudder.
Ik zag vorige week een niet custom nummerplaat die bijna erg grappig was
2 - SUC - 680
Ik vraag me af of er iemand met 2 - SUC - 069 rondrijdt...

Ik zou dit ook als een ergernis kunnen opschrijven, maar ga het toch maar als glimlach noteren. Ik bel mijn 83-jarige mama op (die 30 jaar geleden meerdere rugwervels heeft gebroken bij een val van de trap)
Ik vraag haar hoe het er mee gaat
"Goed" zegt ze "Ik ben xxx aan 't afbreken in de schuur"
Ik geef haar aan dat ze kalm aan moet doen en dat zich niet mag forceren (want ik ken haar)
"Ja hoor, ik doe dat op mijn gemak". "Ik ga nu terug beginnen want ik ben een uur moeten gaan liggen omdat ik te veel rugpijn had van 't werk"
:wallbash:
Keer op keer geven we aan dat ze ons mag vragen om te komen helpen🙈

Ik ga haar echt niet meer veranderen...

Amai wat hebben ze daar van gemaakt van die nieuw standaard testen Selor geen idee of ik 90 procent ga hebben of 9 beide zijn een optie en alles ertussen ook :lol: .

Ik zou dit ook als een ergernis kunnen opschrijven, maar ga het toch maar als glimlach noteren. Ik bel mijn 83-jarige mama op (die 30 jaar geleden meerdere rugwervels heeft gebroken bij een val van de trap)
Ik vraag haar hoe het er mee gaat
"Goed" zegt ze "Ik ben xxx aan 't afbreken in de schuur"
Ik geef haar aan dat ze kalm aan moet doen en dat zich niet mag forceren (want ik ken haar)
"Ja hoor, ik doe dat op mijn gemak". "Ik ga nu terug beginnen want ik ben een uur moeten gaan liggen omdat ik te veel rugpijn had van 't werk"
:wallbash:
Keer op keer geven we aan dat ze ons mag vragen om te komen helpen🙈

Ik ga haar echt niet meer veranderen...
Mijn pa is ook zo ene.
Vb naar de Carwash gaan? "Paracetamol/feldene is goedkoper!"
🙄🙄🙄

dakwerker is hier rap gepasseerd in zijn bouwverlof ... da vind ik nu es sympathiek zenne!

mijn aanvoer van de balansventilatie is verplaatst, ik kan beginnen werken om de zolder om te vormen tot master bedroom. :love:

dat hebde mij ooit al proberen wijsmaken en dat is toen ook mislukt (blijkt maar weer eens) maar blijven proberen misschien lukt het ooit wel misschien ook niet wie zal het zeggen.

Regel 1 - Begin van een zin

HOOFDREGEL: Schrijf het eerste woord van een zin met een hoofdletter.

:oi22:

De testen van Selor/Werkenvoor of hoe het nu ook heet zijn inderdaad sterk veranderd sinds de COVID-periode.

dat hebde mij ooit al proberen wijsmaken en dat is toen ook mislukt (blijkt maar weer eens) maar blijven proberen misschien lukt het ooit wel misschien ook niet wie zal het zeggen.
Aangezien mijn geheugen voor geen meter werkt, mag je in de toegang nog pogingen van mij verwachten, maar voor mij is dat dan wel weer de eerste keer dat ik je er op wijs.

Terug
Bovenaan