En de petrichor in je neusIn de miezerregen op het terras onder de parasol een boek lezen. Meer moet deze zaterdag niet voor mij zijn, gewoon rust en tijd.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de petrichor in je neusIn de miezerregen op het terras onder de parasol een boek lezen. Meer moet deze zaterdag niet voor mij zijn, gewoon rust en tijd.

Hierbij aansluitend: vanmorgen in de ochtendschemer voor het eerst een vleermuis voor mijn raam zien fladderen!In de miezerregen op het terras onder de parasol een boek lezen. Meer moet deze zaterdag niet voor mij zijn, gewoon rust en tijd.
Ik had er geen idee van dat die beesten razendsnel van links naar rechts zoeven!Dan moet ge 's avonds eens hier komen kijken.Hierbij aansluitend: vanmorgen in de ochtendschemer voor het eerst een vleermuis voor mijn raam zien fladderen!Ik had er geen idee van dat die beesten razendsnel van links naar rechts zoeven!

In de miezerregen op het terras onder de parasol een boek lezen. Meer moet deze zaterdag niet voor mij zijn, gewoon rust en tijd.

En wat bedoelde hij dan wèl met dat laatste?Nog een glimlach van gisteren:
Mijn Franstalige collega die me gisteren in het Nederlands een fijne vakantie toewenste.
Zijn letterlijke woorden waren: " Theelepeltje, ik wens u een fijne vakantie toe. Ik hoop u komt terug bruin en verkracht."
![]()

Versterkt en bruin.En wat bedoelde hij dan wèl met dat laatste?![]()
toevallig kapper van beroep?Recent een nieuwe auto gekocht (knalrode BMW X4), heerlijke wagen om mee door de Moesel te rijden en alle blikken van de mensen toch echt een egoboost van jewelste. Ook op Facebook veel positieve reacties.
Heb je hem gecorrigeerd of niet?Versterkt en bruin.
Hij wou 'revenir en pleine forme' vertalen.
Glimlach is om de verspreking en niet de slechte vertaling, want hij praat stukken beter Nederlands dan ik Frans.

Toch wel. Gezegd dat het niet iets is wat je iemand toewenst.Heb je hem gecorrigeerd of niet?![]()

ik heb een overdosis domme mensen binnenTwitter account 1000 ways to die (tis hapklaar), er zitten grappige tussen maar toch ook wel een heel deel ‘damn, ik hoop dat dat een pop was’.
(en goed gelachen
)
Duolingo op maat van BG blijkbaar.
![]()
![]()
Staat die niet op de brievenbus? En anders eens zijne post gaan pikken he!Gaan wandelen en opeens de "Guy" tegengekomen. Hij stond in zijn voortuin te werken. Nu weet ik hem wonen ook, maar ken nog altijd zijn voornaam ni![]()

Ga volgende keer de bus es checkenStaat die niet op de brievenbus? En anders eens zijne post gaan pikken he!![]()