Je glimlach van vandaag

In de miezerregen op het terras onder de parasol een boek lezen. Meer moet deze zaterdag niet voor mij zijn, gewoon rust en tijd.
Hierbij aansluitend: vanmorgen in de ochtendschemer voor het eerst een vleermuis voor mijn raam zien fladderen! 😍 Ik had er geen idee van dat die beesten razendsnel van links naar rechts zoeven!

Hierbij aansluitend: vanmorgen in de ochtendschemer voor het eerst een vleermuis voor mijn raam zien fladderen! 😍 Ik had er geen idee van dat die beesten razendsnel van links naar rechts zoeven!
Dan moet ge 's avonds eens hier komen kijken.

Er vliegen er 3 rond, 2 kleine die echt heel snel en zenuwachtig van links naar rechts fladderen, maar ook één grotere die wat hoger en trager vliegt. Die kunt ge eigenlijk veel beter zien dan die 2 kleine die te snel gaan om te kunnen volgen.

In het verlengde daarvaan, wij zitten ondertussen met 3 eekhoorns in de tuin. 2 roste en 1 donkerbruine. Ik kan er uren naar blijven kijken als die bezig zijn. :love:

Nog een glimlach van gisteren:

Mijn Franstalige collega die me gisteren in het Nederlands een fijne vakantie toewenste.
Zijn letterlijke woorden waren: " Theelepeltje, ik wens u een fijne vakantie toe. Ik hoop u komt terug bruin en verkracht."

😆

Nog een glimlach van gisteren:

Mijn Franstalige collega die me gisteren in het Nederlands een fijne vakantie toewenste.
Zijn letterlijke woorden waren: " Theelepeltje, ik wens u een fijne vakantie toe. Ik hoop u komt terug bruin en verkracht."

😆
En wat bedoelde hij dan wèl met dat laatste? 🙈

Recent een nieuwe auto gekocht (knalrode BMW X4), heerlijke wagen om mee door de Moesel te rijden en alle blikken van de mensen toch echt een egoboost van jewelste. Ook op Facebook veel positieve reacties.

Twitter account 1000 ways to die (tis hapklaar), er zitten grappige tussen maar toch ook wel een heel deel ‘damn, ik hoop dat dat een pop was’.

Kleinen maak online een rad, dan draai je om te zien welke regel van pas is om punten te geven bij je speelbeurt. Komt hij dolenthousiast tonen en mag mama lezen. Ik moet wel scrollen want soms is de zin te lang voor het vakje

‘The winner is the one with the biggest di …’

De ópluchting als je dan verder leest dat het ‘digits’ is …

..
IMG-20230730-WA0010.jpg

Gaan wandelen en opeens de "Guy" tegengekomen. Hij stond in zijn voortuin te werken. Nu weet ik hem wonen ook, maar ken nog altijd zijn voornaam ni :lol:

Terug
Bovenaan