Een lijnbus of een schoolbus?Ga volgende keer de bus es checken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een lijnbus of een schoolbus?Ga volgende keer de bus es checken

Ik eet graag knolselder. Dus ik koop vaak knolselder.
In de supermarkt, wanneer ik bij een jobstudent aanschuif, valt het me op dat van alle mogelijke groenten- en fruitsoorten geen enkele zo onbekend (en onbemind?) is als de knolselder. Iedere keer zie ik ze weifelend de knol van de ene naar de andere hand passeren, intussen vluchtig in hun boekje met codes bladerend. Om dan steevast lichtjes gegeneerd te vragen "wat is dit voor iets, mevrouw?"
"Een knolselder."
Gevolgd door nog een halve minuut in het boekje met codes bladeren, dan eens per ongeluk eerst de koolrabi intikken, maar uiteindelijk kunnen ze allemaal met hulp van een collega dan toch het mysterie ontrafelen.
Maar niet vandaag! Want vandaag had ik supersterjobstudent Lisa vast, die ieder item meteen herkende en alle codes al van buiten kende. Lisa: je hebt een talent. Stop met studeren, en word mijn vaste supermarktkassier.![]()

Lijkt me wel een totemnaam te zijn: Rustige Kabbelaar.Hebben jullie dat ook dat je soms aan het forum herinnerd wordt op random momenten?
Bekijk bijlage 21620
I see you, @Avondland.![]()
![]()

Hier vanmorgen 2 gemeentewachters op het dorpsplein die een eend terug wouden jagen naar de vijver vanwaar ze kwam. Spoiler, de eend werkte niet echt mee't was precies een sketch. Dag goed begonnen!
gemeendewachters?Hier vanmorgen 2 gemeentewachters op het dorpsplein die een eend terug wouden jagen naar de vijver vanwaar ze kwam. Spoiler, de eend werkte niet echt mee't was precies een sketch. Dag goed begonnen!
Kan erger. Ik zie dit plots verschijnen:Hebben jullie dat ook dat je soms aan het forum herinnerd wordt op random momenten?
Bekijk bijlage 21620
I see you, @Avondland.![]()
![]()
Wij hebben thuis de volledige reeks daarvan denk ik...Bekijk bijlage 21647
Ik had dat overlaatst op een rommelmarkt

Hier op het forum ook dacht ik.Wij hebben thuis de volledige reeks daarvan denk ik...![]()