Je glimlach van vandaag

Zomergasten was vandaag voor mij van het strafste dat ik ooit op TV heb mogen aanschouwen. Het country fragment, emoties kwamen minutenlang van overal geen idee van waar precies.

Vorige week was ook top Theo Maassen doet dat onwaarschijnlijk goed.

Wat een programma, hulde. :love:

Ik eet graag knolselder. Dus ik koop vaak knolselder.

In de supermarkt, wanneer ik bij een jobstudent aanschuif, valt het me op dat van alle mogelijke groenten- en fruitsoorten geen enkele zo onbekend (en onbemind?) is als de knolselder. Iedere keer zie ik ze weifelend de knol van de ene naar de andere hand passeren, intussen vluchtig in hun boekje met codes bladerend. Om dan steevast lichtjes gegeneerd te vragen "wat is dit voor iets, mevrouw?"

"Een knolselder."

Gevolgd door nog een halve minuut in het boekje met codes bladeren, dan eens per ongeluk eerst de koolrabi intikken, maar uiteindelijk kunnen ze allemaal met hulp van een collega dan toch het mysterie ontrafelen.

Maar niet vandaag! Want vandaag had ik supersterjobstudent Lisa vast, die ieder item meteen herkende en alle codes al van buiten kende. Lisa: je hebt een talent. Stop met studeren, en word mijn vaste supermarktkassier. :love:

Ik heb dat onlangs gehad met die artisjok. Hij had het ding in zijn handen en je zag de blik der onwetendheid en het panisch zweet op zijn voorhoofd. What de fok is ... dees?

:lol:

Hebben jullie dat ook dat je soms aan het forum herinnerd wordt op random momenten?

BG.jpg

I see you, @Avondland. :unsure: :biglaugh:

Dit is weliswaar voor een Nederlands ziekenhuis maar als je leest wat deze apparaten kunnen doen kan je maar hopen dat het doel gehaald wordt en het ook in België van de grond geraakt: hulp voor prematuurtjes en het immens pijnlijke infuus-probleem: dit is een fundraiser.

Neefje(bijna 4), nichtje(2) en dochterlief(bijna 2) die elkaar zo hard plat knuffelen dat ze omvielen. 😍

Over Squid's post 👆
Voor zover ik weet heeft dochterlief, 10 weken prematuur, daar geen last van gehad. Ze was wel al na twee weken van haar infuus vanaf en dat werd regelmatig herprikt. Ze heeft wel een littekentje op haar borst over gehouden van een van de prikken.

Hier vanmorgen 2 gemeentewachters op het dorpsplein die een eend terug wouden jagen naar de vijver vanwaar ze kwam. Spoiler, de eend werkte niet echt mee :p 't was precies een sketch. Dag goed begonnen!

Terug
Bovenaan