Jazz, Soul, Funk & Grooves

Iemand interesse in een vinyl van Mathew Halsall & The Gondwana Orchestra - When the world was one? Ik heb deze dubbel…
Geweldig mooie hedendaagse spiritual jazz van de bovenste plank!
 
Sampha heb ik altijd wat hit of mis gevonden, deze heeft wel nog niet opgestaan, benieuwd.

Ondertussen is naast de zoon ook de dochter van Bobby McFerrin aan haar muzikale doorbraak begonnen. Album kwam voor de zomer uit maar nu pas tot aan m'n oren gekomen, erg fijn album.

 

Help, mijn vakjeskennis komt tekort om te weten waar ik dit moet plaatsen.. Mexicaanse experimental vocal ambient jazz of zoiets? Maar het is wel vooral vrij geweldig! Halfuurtje goed gespendeerd.
 

Help, mijn vakjeskennis komt tekort om te weten waar ik dit moet plaatsen.. Mexicaanse experimental vocal ambient jazz of zoiets? Maar het is wel vooral vrij geweldig! Halfuurtje goed gespendeerd.
Ook een van mijn favoriete releases van de laatste tijd. De helft van Titanic bestaat uit Mabe Fratti, een Guatemalaanse celliste wiens solowerk ook wel de moeite is. Maar dat leunt wel een pak meer op de experimentele/avant garde zijde van dit project.
 

Hier had ik wel degelijk 99£ voor over. :drool:

Wow moet wel indrukwekkend geweest zijn, ik had er eigenlijk nog niet bij stilgestaan dat ze nog geen live-optredens gedaan hadden.
 
Geen idee of ze hier goed staan, maar ik hoor toch jazzelementen... Ik vermoed dat er er :headshake: hier een paar enthousiastelingen zitten die Morphine wel kunnen waarderen? :unsure:
Ken ik zelf al erg lang via iemand, maar eigenlijk nooit veel naar geluisterd.

Favoriete track:

Prettig oudjaar!

EDIT: zo te lezen eerder alternative (oeps).
Vocalist zou overleden zijn aan een hartaanval, en dan nog tijdens een optreden. Wat triestig zeg. Ik ben weeral vertrokken met rouwen om een artiest.
:headshake:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan