Jazz, Soul, Funk & Grooves

De nieuwe Organic Pulse Ensemble - Zithuir Suite ontvangen, heerlijke plaat.
Must listen voor de spiritual jazz liefhebbers.




(las het hier nog nergens denk ik, maar André 3000 en zijn fluit komen naar Gent Jazz, ik kocht men ticket :coolbrows:)
 
Greg Foat 27/6 in Palmarium Gent, nieuwe concept van Monterey in de plantentuinen van de Universiteit.

Dit nummer reeds grijs gedraaid

Goeie tip, zowel Palmarium als Greg Foat. Om één of de andere reden nog niet van beide gehoord.
 
Sinds de komst van AI, zijn de mogelijkheden tot flauwe moppen eindeloos. :unsure:

1713348142111.png
 
Dienen Kamado Washington :unsure: die komt hier precies ook in mijn buurt spelen. Zometeen maar een ticketje kopen. Hopelijk is hij even goed als Kamasi :unsure:

Edit: tickets zijn binnen :woohoo:
 
Laatst bewerkt:
Dienen Kamado Washington :unsure: die komt hier precies ook in mijn buurt spelen. Zometeen maar een ticketje kopen. Hopelijk is hij even goed als Kamasi :unsure:

Edit: tickets zijn binnen :woohoo:

Zie ik nu goed dat het grootste deel van de tickets beneden 165 euro kost :wtf:
 
Zie ik nu goed dat het grootste deel van de tickets beneden 165 euro kost :wtf:
Geen idee maar voor de show in Ierland was het 50eu voor staand beneden en 45eu voor zitplaatsen boven.

Net ook even gekeken op de site van de Bozar en die 165 is voor het VIP ticket maar dat is precies inderdaad voor beneden...
 
Geen idee maar voor de show in Ierland was het 50eu voor staand beneden en 45eu voor zitplaatsen boven.

Net ook even gekeken op de site van de Bozar en die 165 is voor het VIP ticket maar dat is precies inderdaad voor beneden...

Regelrechte schande, ik zat afgelopen maandag nog op de eerste rij van de Bozar voor Anoushka Shankar, voor een kleine €50.

Ik geloof nooit dat ze die tickets gaan kunnen slijten
 
Dat is inderdaad gewoon schandalig.... onlangs ook geen tickets gekocht voor een ander concert omdat ze zulke bullshit deden.
Kamasi is goed maar 165eu vooraan het podium??

We moeten maar rijker zijn :unsure:
 
Terug
Bovenaan