Jazz, Soul, Funk & Grooves


Liv.e haar debuut was mijn album van het jaar in 2020, ze is terug met haar tweede en het is opnieuw een heerlijke experimentele rnb trip. Skip de singles en duik meteen in 40 minuten soundscapes. Voor zij die haar niet kennen, denk aan vrouwelijke rnb versie van Flying Lotus.
Echt sterke plaat, dit. Ik ben een grote sucker voor die jungle breaks! :drool: En inderdaad mooie combo met die moderne funkjazz sound. Flylo, Kamaal Williams-ish... Doet me ook denken aan die Georgia Anne Muldrow plaat van een paar jaar terug (op Brainfeeder)
 
Echt sterke plaat, dit. Ik ben een grote sucker voor die jungle breaks! :drool: En inderdaad mooie combo met die moderne funkjazz sound. Flylo, Kamaal Williams-ish... Doet me ook denken aan die Georgia Anne Muldrow plaat van een paar jaar terug (op Brainfeeder)
Ligt inderdaad in de lijn van Georgia Anne Muldrow! Fijn dat je deze kan smaken, check zeker ook haar debuut eens.
 
Grappig. Ik ben deze post uit het oog verloren en ik heb de afgelopen dagen geluisterd naar Bandler Ching.
Het toevallige is dat ik één van de bandleden zijn werk al héél vroeg heb gehoord. Namelijk dat van Alan (azertyklavierwerke).
Ik herinner me dat ik deze video beluisterde in 2019. Dan moet Alan 14 of 15 jaar geweest zijn. Wow.
(Daarnaast herinner ik me dat er ook video's waren met pianocomposities die deden denken aan Yann Tiersen, maar die lijken niet meer terug te vinden.)
Nu maakt hij als azertyklavierwerke muziek dat doet denken aan Aphex Twin.
 
Terug
Bovenaan