It Takes Two

Platformer PC PS5 PS4 XBOX SWITCH It Takes Two

Ook begonnen met non-gamer vriendin, is prima te doen eigenlijk, en vooralsnog inderdaad echt de moeite waard. Oa de variatie in gameplay en omgevingen is echt super.
 
Ook begonnen met non-gamer vriendin, is prima te doen eigenlijk, en vooralsnog inderdaad echt de moeite waard. Oa de variatie in gameplay en omgevingen is echt super.
'k Heb er mijn tanden op stukgebeten, door het gesukkel van de vriendin. Maar we zijn erdoor geraakt.
 
vraagje: zou deze qua moeilijkheid te doen zijn voor een kind van 6? Ik zoek een game om met mijn zoon te spelen en deze ziet er wel leuk uit.
 
Is er gratis update naar een ps5 versie? Ik zie deze nergens als ps5 editie te koop in de winkel, dus vandaar de vraag?
 
vraagje: zou deze qua moeilijkheid te doen zijn voor een kind van 6? Ik zoek een game om met mijn zoon te spelen en deze ziet er wel leuk uit.
Ik heb eigenlijk geen idee wat een gemiddelde 6-jarige kan spelen :tongue: Maar ik denk dat er wel wat stukjes inzitten die misschien wat (te?) moeilijk zouden zijn.
 
Ik speel met mijn 2 zoons van 6 en 9 en die doen dat, mits enige aansturing bij momenten, verbazend goed! Heerlijk spel.
 
Vandaag disc-versie toegekomen en dus ook verder gespeeld met men zoontje. Zaaaaalig spel.
Morgen werken maar zondag overdag wel beetje tijd op verder te spelen 😊.
 
Ik heb vraagje, ik wou die trial versie (level 1) eens spelen, maar we zijn nu toch al even bezig... Is dit de full game dat we nu spelen (zonder trophies) of nog altijd level 1?

Mag in spoiler of via pm ofzo, ben benieuwd, is echt wel fun
 
Terug
Bovenaan