It Takes Two

Platformer PC PS5 PS4 XBOX SWITCH It Takes Two

Ik heb vraagje, ik wou die trial versie (level 1) eens spelen, maar we zijn nu toch al even bezig... Is dit de full game dat we nu spelen (zonder trophies) of nog altijd level 1?

Mag in spoiler of via pm ofzo, ben benieuwd, is echt wel fun
Level 1 is allemaal in die schuur, level 2 is in een boom
 
Ondertussen al gekocht, zit goed ineen, soms zit ge vast en dan vindt ge de oplossing en dan zegde van hoe heb ik dat niet kunnen zien... Lol

Maar moet ik dat nu herspelen, nog geen enkele trophy binnen en zit in 4de gedeelte van lvl 1
 
Ondertussen al gekocht, zit goed ineen, soms zit ge vast en dan vindt ge de oplossing en dan zegde van hoe heb ik dat niet kunnen zien... Lol

Maar moet ik dat nu herspelen, nog geen enkele trophy binnen en zit in 4de gedeelte van lvl 1
Geen trophies in level 1 enkel 2 mini-games voor de collectible trophy
 
Als je het spel uitspeelt zonder te kijken naar de trophies en puur op het spel te focussen, ga je eindigen met 1 trophy.
 
Zalig spel!
Ik speel deze met de vriendin die nooit games speelt (wat mij vele frustraties bezorgt :) ), maar deze is zo leuk om te spelen dat zelfs zij het tof vind.

We zitten nog niet zo ver (in de level met de bees) maar ben heel benieuwd wat er nog allemaal gaat komen.
De creativiteit van dit spel is echt fenomenaal.
En de graphics maken dat je precies een Pixar film aan het spelen bent, echt knap!
 
Heb het gisteren ook gekocht en speel het samen met een vriend. Wat een ervaring... Niet alleen de graphics zijn echt zéér mooi, maar ook de originaliteit en creativiteit van elk level. Zit zelf nog maar in chapter 3 en vind het de 40eur al zeker de moeite waart!
 
Vandaag uitgespeeld met mijn zoontje van 7.
geweldig spel.
zoontje vroeg al wanneer er een vervolg ging komen…
 
Ik ben bezig met mijn petekindje van 8, ze is er ook helemaal zot van, net als ik, echt een coole game dit..

Maar om dit uit te spelen op 15 uur moet je wel straf zijn zo zonder guide

Wel al 5 trophies gevonden en we zitten nog maar in lvl 3,ik ben diegene dan die alles uitprobeert
 
mss domme vraag.... kan je eigenlijk crossplay doen van dePs4 naar PS5 ?
want ik zou dit willen aankopen voor mijn zoontjes van, 7 en 9 jaar.
 
Vorig jaar voor de review dit spel uitgespeeld met mijn vriendin. Ben nu aan de PlayStation 4-versie bezig met mijn zoon van 9. Nog eens zalig!
 
Prachtig spel, was ik echt van onder de indruk, uitgespeeld met de vriendin die nog nooit een joystick vastgehad heeft, die mannen hun originaliteit is echt maf
 
Komt op 4 november naar Nintendo Switch.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan