Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes, normaal de zondag. Jij?@Mr.Anderson ga jij naar Alcatraz?
Combi! Wil daar gerust wel eens een pint drinken..Yes, normaal de zondag. Jij?
Nu zie ik iedereen daar zitten in een zwart leren vest & zwarte bottinen onder @TRUMP zijn MAGA-pergolaZwarte leren vest en zwarte botinnes aan. Zwarte zonnebril op.
Op Google Maps een telefooncel beginnen zoeken voor extraction.
'Schat, wat doe jij nu?'
'Schat? 't Is Mr.Anderson voor u. Zebben mij nodig!'
Benieuwd of staatsveiligheid gaat passeren dan 
Ik kan ook 13 juli.
Maar hoe leggen jullie dat uit aan bv. uw partner?
'Schat, ik ben deze avond weg naar onbekenden van een forum."
"Ah, beetje vreemd, maar ok. En welk forum, toon eens?"
"Euh, neen"

Yes! Frieten eet ik daar ook niet, ik moet mobiel blijven.Combi! Wil daar gerust wel eens een pint drinken..
Een frietje eet ik daar wel niet.
Weet je al ietsEr staat toch al iets op de kalender, maar vriendin polst nog eens wat het plan is daar. Ik laat asap iets weten

De 13e zal niet lukken. Ik heb baby-duty. 7 september lukt welWeet je al iets![]()

Vorige keer zijn we gestart rond 17.30 uur dacht ik. Dus er kan gerust overnacht worden als je iets mee hebt.Hoe laat gaat dat eigenlijk door?
Ik heb eigenlijk plannen om naar Ostend Beach festival te gaan die dag maar misschien...

20 min zal toch al met serieuze boete zijnIndien m'n vrouw ziek zou vallen of een andere reden waarom we niet gaan uiteten kom ik laatste knip nog af. Bak bier in den auto en BBQ hapjes en in 20 min sta ik daar.
15 moet ook lukken als ik goed doorduw.
10 ook haalbaar, maar dan moet ik even bij u onderduiken.

Vorige keer zijn we gestart rond 17.30 uur dacht ik. Dus er kan gerust overnacht worden als je iets mee hebt.
Tenzij de meerderheid zou wensen het over de middag te doen (omdat ze dan makkelijker met openbaar vervoer op en af komen).
Mij gelijk. Ik zou zeggen, post zelf maar jullie voorkeuren in deze thread, dan doe ik wat de meerderheid wenst.
Net even route gecheckt, 36 minuten.20 min zal toch al met serieuze boete zijn![]()