Interessepeiling : 14/09 BBQ - supreme court jabbeke

Dat klinkt zo fout...

giphy.gif

13 juli is "werkendag". Die kan ik jammergenoeg niet wisselen omdat ik in mijn laatste week zit in mijn huidige zone.
7 september highlight festival.
awel en na die werkendag kom je verpozen met een hapje en een drankje. Je kan zelfs nog aperitieven in Trump zijn voortuin. 👌

awel en na die werkendag kom je verpozen met een hapje en een drankje. Je kan zelfs nog aperitieven in Trump zijn voortuin. 👌
Probleem is dat ik heel het weekend ook nog van wacht ben. En met jullie bbq is de kans op een oproep groot. Al zit ik dan wel al ter plaatse 😂.

De meesten kiezen toch precies voor 13 juli (wat ook mijn voorkeur uit draagde).

Dus als we met een 5 a 6 tal mensen kunnen zijn, laat ik het door gaan op die datum. :cheer:

De meesten kiezen toch precies voor 13 juli (wat ook mijn voorkeur uit draagde).

Dus als we met een 5 a 6 tal mensen kunnen zijn, laat ik het door gaan op die datum. :cheer:

Helaas, ik zit in Zeeland die zaterdag. Volgende keer meer geluk! Ni te zat he!

Ik zou wel interesse hebben voor 13 juli, als er natuurlijk genoeg interesse is om het te laten doorgaan en als iedereen welkom is.

Ik vind het heel spijtig @TRUMP en apprecieer uw moeite.

Maar leg eens uit aan uw vrouw dat de inzet van 't verlof met ons gezin moet wijken omdat ik naar een BBQ wil met wildvreemden. 'Wildvreemden? Van waar?'

'Van op een forum op 't internet schatteke'.

13 juli,
dan kan @Wannez @Noctilucus @Green Mamba en @Remake komen.

Ok toch? Zijn we met 5 personen. Er mag natuurlijk nog steeds iemand bij aansluiten.

Ik denk echt niet dat er zoveel meer genodigden gaan zijn als we het in september doen (Agony, wannez en avondland gaven toch al aan dat die data voor hen niet ging lukken ook).

Voor iedereen goed doen, zal nooit lukken vrees ik. En ja, soms moet je al eens een opoffering doen.. :)

Op 13 juli heb ik afgesproken met mijn scharrel voor een hele dag "stretchinginitiatie" in een hotelkamerke. 7 september zou mij dus beter passen en dan kan ik wa potten pakken met mijn brother from another mother @Mr.Anderson . Mercikes voor het initiatief Trumpie :hug:

Had er iemand al aan @Fabian gevraagd of hij interesse heeft en zou kunnen?

Ik ben ook maar toevallig op dit topic terecht gekomen, anders zit ik nooit in Lounge :)

Had er iemand al aan @Fabian gevraagd of hij interesse heeft en zou kunnen?

Ik ben ook maar toevallig op dit topic terecht gekomen, anders zit ik nooit in Lounge :)
Good point.
Ik heb net ook @kinxton en @Fabian gestuurd via PM

En uiteraard is iedereen welkom. zelfs de mods van pol & actua. dat we ze eens op de warme rooster kunnen leggen, en zien welk vlees we in de kuip hebben :p

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan