Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
awel en na die werkendag kom je verpozen met een hapje en een drankje. Je kan zelfs nog aperitieven in Trump zijn voortuin.13 juli is "werkendag". Die kan ik jammergenoeg niet wisselen omdat ik in mijn laatste week zit in mijn huidige zone.
7 september highlight festival.

Probleem is dat ik heel het weekend ook nog van wacht ben. En met jullie bbq is de kans op een oproep groot. Al zit ik dan wel al ter plaatseawel en na die werkendag kom je verpozen met een hapje en een drankje. Je kan zelfs nog aperitieven in Trump zijn voortuin.![]()
.Combi heProbleem is dat ik heel het weekend ook nog van wacht ben. En met jullie bbq is de kans op een oproep groot. Al zit ik dan wel al ter plaatse.

Goed idee. Kunnen we de Vinny uitnodigen. Die is ook van de streek. Neemt nog een luchtgitaar mee voor de sfeer.Combi he![]()
De meesten kiezen toch precies voor 13 juli (wat ook mijn voorkeur uit draagde).
Dus als we met een 5 a 6 tal mensen kunnen zijn, laat ik het door gaan op die datum.![]()
'En vertel eens iets meer over de organisator'Ik vind het heel spijtig @TRUMP en apprecieer uw moeite.
Maar leg eens uit aan uw vrouw dat de inzet van 't verlof met ons gezin moet wijken omdat ik naar een BBQ wil met wildvreemden. 'Wildvreemden? Van waar?'
'Van op een forum op 't internet schatteke'.

"'t is wel met Donald Trump hé!"Ik vind het heel spijtig @TRUMP en apprecieer uw moeite.
Maar leg eens uit aan uw vrouw dat de inzet van 't verlof met ons gezin moet wijken omdat ik naar een BBQ wil met wildvreemden. 'Wildvreemden? Van waar?'
'Van op een forum op 't internet schatteke'.

Good point.Had er iemand al aan @Fabian gevraagd of hij interesse heeft en zou kunnen?
Ik ben ook maar toevallig op dit topic terecht gekomen, anders zit ik nooit in Lounge![]()

Ik kan zo ook nog enkele namen opnoemen, maar dan denk ik dat je daar een kooi moet zetten voor cagefights.