Interessepeiling : 14/09 BBQ - supreme court jabbeke

Zwarte leren vest en zwarte botinnes aan. Zwarte zonnebril op.
Op Google Maps een telefooncel beginnen zoeken voor extraction.

'Schat, wat doe jij nu?'

'Schat? 't Is Mr.Anderson voor u. Zebben mij nodig!'
Nu zie ik iedereen daar zitten in een zwart leren vest & zwarte bottinen onder @TRUMP zijn MAGA-pergola :rofl: Benieuwd of staatsveiligheid gaat passeren dan :p

Ik kan ook 13 juli.

Maar hoe leggen jullie dat uit aan bv. uw partner?

'Schat, ik ben deze avond weg naar onbekenden van een forum."
"Ah, beetje vreemd, maar ok. En welk forum, toon eens?"
"Euh, neen :unsure:"

Zo erg zijn de meeste threads op het forum toch niet?
Je moet natuurlijk niet de technische analyse of pol & actua forums tonen :biglaugh:

Die al eens bekeken die @TRUMP start? :love2:
Ik vond degene van Deleted member 451 toch veel erger hoor.
Die gingen er pas écht over.

Anyway, ik kijk al reikhalzend uit naar het weerbericht. Hopelijk iedereen die zicht aanwezig hadden gemeld voor 13/07 nog steeds van de afspraak :cheer:

Ok dan.

Zoals het er nu voor staat dus, zijn we met 5 in totaal @Green Mamba @Noctilucus @Wannez @Remake en ikzelf. (heb ik iemand over het hoofd gezien?)

Tenzij er nog iemand aansluit uiteraard..

Dus ik hou maandag het weerbericht in de gaten, en PM de mensen dan voor de waarborg :)

Indien slecht weer, kijken we dan wel om 07/09 iets te doen.

Hoe laat gaat dat eigenlijk door?
Ik heb eigenlijk plannen om naar Ostend Beach festival te gaan die dag maar misschien...

Hoe laat gaat dat eigenlijk door?
Ik heb eigenlijk plannen om naar Ostend Beach festival te gaan die dag maar misschien...
Vorige keer zijn we gestart rond 17.30 uur dacht ik. Dus er kan gerust overnacht worden als je iets mee hebt.

Tenzij de meerderheid zou wensen het over de middag te doen (omdat ze dan makkelijker met openbaar vervoer op en af komen).

Mij gelijk. Ik zou zeggen, post zelf maar jullie voorkeuren in deze thread, dan doe ik wat de meerderheid wenst.

Indien m'n vrouw ziek zou vallen of een andere reden waarom we niet gaan uiteten kom ik laatste knip nog af. Bak bier in den auto en BBQ hapjes en in 20 min sta ik daar.

15 moet ook lukken als ik goed doorduw.

10 ook haalbaar, maar dan moet ik even bij u onderduiken.

of gewoon via de telefoon cel een matrix-extraction aanvragen, dan sta je hier in een knip.
(maar dan kan de drank niet mee zeker :( )

Indien m'n vrouw ziek zou vallen of een andere reden waarom we niet gaan uiteten kom ik laatste knip nog af. Bak bier in den auto en BBQ hapjes en in 20 min sta ik daar.

15 moet ook lukken als ik goed doorduw.

10 ook haalbaar, maar dan moet ik even bij u onderduiken.
20 min zal toch al met serieuze boete zijn 🙃

Vorige keer zijn we gestart rond 17.30 uur dacht ik. Dus er kan gerust overnacht worden als je iets mee hebt.

Tenzij de meerderheid zou wensen het over de middag te doen (omdat ze dan makkelijker met openbaar vervoer op en af komen).

Mij gelijk. Ik zou zeggen, post zelf maar jullie voorkeuren in deze thread, dan doe ik wat de meerderheid wenst.

Voor mij is 17.30 goed, 's middags zou even goed zijn - ik ben sowieso van plan om na afloop terug naar huis te rijden.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan